اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اطلاعات پلیس امنیت ‌آذربایجان‌غربی:

جمع‌آوری ماهواره در آذربایجان غربی آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اطلاعات پلیس امنیت عمومی آذربایجان‌غربی گفت: جمع‌آوری ماهواره در آذربایجان غربی آغاز می‌شود.

جمع‌آوری ماهواره در آذربایجان غربی آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه رحیم جهانبخش صبح امروز در جلسه ستاد پیشگیری و حفاظت اجتماعی دادگستری آذربایجان‌غربی که در محل دادگستری استان برگزار شد، اظهار داشت: راه‌اندازی هسته‌های پیشگیری توسط دادگستری نقش اساسی در ایجاد امنیت پایدار در جامعه دارد.

وی افزود: این هسته‌ها می‌توانند با همکاری تنگاتنگ خود با نیروی‌ انتظامی زمینه افزایش روزافزون امنیت در محله‌ها و در نتیجه گسترش امنیت پایدار در جامعه را فراهم آورند.

رئیس اداره اطلاعات پلیس امنیت عمومی آذربایجان‌غربی با تاکید بر لزوم همکاری مردم با چنین تشکل‌هایی، عنوان کرد: در صورتی که مردم همکاری لازم با هسته‌های پیشگیری را داشته باشند نیروی ‌انتظامی نیز به راحتی می‌تواند در راستای ارتقای امنیت اجتماعی گام برداشته و در نتیجه راه را برای تامین نیازهای مردم هموار سازد.

وی ضمن اشاره به اینکه هسته‌های پیشگیری یاری‌رسان مجریان قانون هستند، ابراز داشت: شناسایی زمینه‌های ارتکاب جرم و ارائه آموزش‌های لازم به خانواده‌ها در راستای پیشگیری از وقوع جرم از اقداماتی است که می‌تواند توسط هسته‌های پیشگیری و با کمک نیروی ‌انتظامی انجام شود.

جهانبخش افزایش استفاده از ماهواره به‌عنوان مهم‌ترین ابزار انحراف اجتماعی را یکی از دغدغه‌های اساسی در راستای کاهش جرم دانست و خاطر نشان کرد: برخورد جدی با ماهواره باید در دستور کار نیروی ‌انتظامی و هسته‌های پیشگیری به‌عنوان رابط میان دولت و مردم قرار گیرد تا به این ترتیب آموزش‌های لازم در خصوص استفاده صحیح از این دستگاه نیز ارائه شود.

رئیس اداره اطلاعات پلیس امنیت عمومی آذربایجان‌غربی بیان داشت: مسئولان شبکه‌های ماهواره‌ای با استفاده از روش‌های حرفه‌ای در صدد سست کردن اندیشه‌های دینی مردم هستند که مبارزه با چنین امری نیازمند آمادگی و آگاهی عمومی است.

انتهای پیام/61003‌/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول