اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه استان سمنان مطرح کرد

آغاز فعالیت انتخاباتی برخی گروه‌ها و احزاب / جنبش غیرعلنی شماری از سیاسیون

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان از آغاز فعالیت انتخاباتی برخی گروه‌ها و احزاب و جنبش غیرعلنی شماری از سیاسیون در این زمینه خبر داد.

آغاز فعالیت انتخاباتی برخی گروه‌ها و احزاب / جنبش غیرعلنی شماری از سیاسیون

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر، حسین‏علی جعفری صبح امروز در نشست سیاسی پاسداران سپاه مهدیشهر به انتخابات ریاست جمهوری یازدهم اشاره کرد.

وی گفت: برخی از گروه‌ها و احزاب فعالیت انتخاباتی خود را آغاز کرده‌اند و عده‌ای هم هنوز به صورت علنی هنوز شروع به کار نکرده‌اند.

 

توازن منطقه به نفع ایران رقم خورده است

معاون سیاسی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان همچنین گفت: علت اینکه کشورهای غربی و آمریکا با ایران اسلامی مشکل دارند، این است که ما توازن منطقه را به نفع خود رقم زده‌ایم.

جعفری اظهار داشت: ایران‌هراسی و اسلام‌هراسی دشمنان ناشی از ترس خود آنهاست؛ چراکه با توجه به سابقه تاریخی کشورمان و ظرفیت تمدن‏سازی ایران بیم آن دارند که مسلمانان به شیعیان متمایل شوند.

وی با اشاره به رقم زدن توازن منطقه به نفع کشور ایران بیان داشت: در کشور سوریه تاکنون آمریکا و غربی‌ها نتوانسته‏اند به خواسته‌های خود برسند؛ به ‌طوری که امیر قطر در سخنانش گفته بود کار کشور سوریه طی سه ماه تمام است، ولی حدود 20 ماه بوده که فعالیت‏های تخریب‏کارانه در سوریه به طول کشیده است.

 

حزب‏الله لبنان و مردم غزه نیروهای بالفعل ایران اسلامی هستند

معاون سیاسی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان همچنین گفت: حزب‏الله لبنان و مردم غزه نیروهای بالفعل ایران اسلامی در مواجهه با رژیم صهیونیستی هستند و دشمن به دنبال فاصله انداختن بین ایران و این مجاهدان است.

جعفری با اشاره به موضوع تحریم اقتصادی کشور افزود: در جنگ اقتصادی باید به موضوع اقتصاد مقاومتی توجه داشته باشیم؛ یعنی باید مسائل را مدیریت کنیم.

وی بیان کرد: با وجود سر و صدای رسانه‏های دشمن در خصوص تحریم‌ها، ملاحظه می‎شود که ایران اسلامی با قدرت مسیر پیشرفت خود را می‎پیماید.

معاون سیاسی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان اضافه کرد: تحریم‏ها مشکلاتی در مسیر ایران اسلامی ایجاد کرد؛ اما تاثیر تهدیدکننده نداشته است.

جعفری گفت: در عین حال، مشکلات پیش‏روی با عواملی از جمله مدیریت صحیح و هم‏دلی مردم رفع خواهد شد.

 

جوانان از رفتار و سیره شهدا الگوبرداری کنند

فرمانده سپاه شهرستان مهدیشهر نیز گفت: امروز باید جوانان ما از زمزمه شهدا و سیره و افکارشان الگوبرداری کنند.

یحیی دین‌پرور اظهار داشت: همان‌طور که شهدا با مردانگی، اسلام را حفظ کردند و آرامش و امنیت را با نثار جان خود به ارمغان آوردند، ما هم نسبت به پیمانشان وفادار و ثابت ‌قدم هستیم و خدا هم در این راه یاریگر ما خواهد بود.

وی افزود: به فرمایش مقام معظم رهبری، «گاهی رنج و زحمت نگه‏ داشتن خون شهید از خود شهادت کمتر نیست».

فرمانده سپاه مهدیشهر بیان کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس، شهدا به مولایشان اقتدا کردند و بر اساس ایمان و عشق عمیق خود به خدا، همواره آرزوی شهادت و لقای او را داشتند.

دین‌پرور افزود: هیجان عشق و اشتیاق لقای حق گاهی در میان شهدای بزرگوار ما به جایی می‌رسید که دل‏دادگان، توان کتمان کردن آن را از دست می‌دادند و بی‌صبرانه به میدان نبرد می‌شتافتند.

انتهای پیام/2249/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول