اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با استناد به آیین‌نامه FIFA و AFC

کفاشیان: فرمایشی بودن انتخابات هیئت‌های استانی را قبول ندارم

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون فوتبال گفت: به هیچ عنوان فرمایشی بودن انتخابات هیئت‌های استانی را قبول ندارم.

کفاشیان: فرمایشی بودن انتخابات هیئت‌های استانی را قبول ندارم

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، علی کفاشیان ظهر امروز در پایان مجمع انتخابی رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی در پاسخ به انتقاد عده‌ای از اهالی فوتبال استان مبنی بر فرمایشی بودن مجمع اظهار داشت: این انتخابات کاملا قانونی و براساس آیین‌نامه FIFA و AFC تدوین شده و به هیچ عنوان فرمایشی نیست.

وی با اشاره به انتخابات آرام امروز استان مرکزی که به دور از مسایل غیراصولی و در یک جمع صمیمی انجام شد، اشاره کرد و گفت: تا به حال نظیر این انتخابات در هیئت فوتبال انجام نشده است که از مسئولان برگزار کننده و همه دست‌اندکاران که در این راستا زحمت کشیدند قدردانی می‌کنیم و امیدواریم این انتخابات الگویی برای استان‌های دیگر شود. 

تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون در بیش از هشت استان کشور شاهد برگزاری مجامع انتخابی بودیم که در نیمی از آن‌ها رئیس قبلی مجددا انتخاب شد و در نیمی دیگر فرد دیگری جایگزین شده است که این نشان می‌دهد که انتخابات مجامع ساختگی نیست.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: در مجمع فدراسیون فوتبال 74 نفر عضو هستند که 30 نفر آنان رؤسای هیئت‌ها هستند که قانونی‌ترین اعضای مجمع به شمار می‌روند، از طرفی دیگر اساسنامه فدراسیون پس از 13 بار بررسی توسط AFC و وزارت ورزش، به تایید نهایی رسید و تمامی قوانین و آئین‌نامه‌ها در آن رعایت شده است و اگر کسی ایرادی در این اساسنامه می‌بیند بیان کند تا ما به FC منتقل کنیم. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز گفت: فوتبال از جایگاه خاصی در جامعه برخوردار است و باید بکوشیم استان مرکزی بتواند جایگاه واقعی خود را در این رشته در کشور پیدا کند.

سعید ملکی افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان در چهار سال آینده نیز همچون سال‌های گذشته از ورزش فوتبال استان حمایت خواهد کرد.

در این مجمع که با حاشیه‌هایی نیز همراه بود، محمدرضا غفاری با کسب 21 رأی در مقابل 8 رای محمد رجاییان، برای بار دیگر به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی انتخاب شد.

غفاری از سال 1373 ریاست هیئت فوتبال استان مرکزی را بر عهده دارد و برای چهار سال دیگر این مسئولیت را عهده‌دار شد.

انتهای پیام/87001/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول