اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد جنوب کرمان:

ملت ایران مقابل فتنه‌ها مدافع حریم ولایت هستند / 9 دی چراغ راهی برای آینده نظام است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: مردم ما در مقابل فتنه‌ها و انحرافات سرسختانه مدافع حریم والای ولایت هستند و دنیا باید همین اصل را در معادلات خود همیشه مد نظر قرار دهد.

ملت ایران مقابل فتنه‌ها مدافع حریم ولایت هستند / 9 دی چراغ راهی برای آینده نظام است

حجت‌الاسلام سیداحمد حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت با اشاره به اهمیت حضور در صحنه مردم در روز 9 دی اظهار داشت: دشمنان با استفاده از مدل‌هایی که در کشورهای دیگر اجرا کردند، درصدد بودند انقلاب اسلامی ایران را که رسوا کننده جهان استکبار است‌ از ریشه بخشکانند.

وی با بیان اینکه فتنه 88 توطئه فریب خورده‌هایی بود که از قافله انقلاب بریده بودند و به بهانه انتخابات می‌خواستند به انقلاب ضربه بزنند، افزود: ملت ایران در دی ماه سال 88 با خلق حماسه که تجلی و نشانه وحدت و همدلی و همچنین پیمان و تبعیت مجدد مردم با مقتدایشان بود، برگ دیگری به افتخارات خود افزودند.

حماسه 9 دی تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار

حسینی تصریح کرد: حضور عظیم ملت مؤمن، با بصیرت و غیور ایران در راهپیمایی 9 دی ماه، تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است و این روز به واسطه حرکت عظیم و فوق‌العاده مردم در تاریخ ماندگار می‌ماند.

وی با بیان اینکه ملت ما ملتی بیدار و با بصیرت است و در مقابل هرگونه هجمه‌ای از جانب دشمن در کمترین زمان بهترین تدبیر را دارد، خاطرنشان کرد: مردم ما در مقابل فتنه‌ها و انحرافات سرسختانه مدافع حریم والای ولایت هستند و دنیا باید همین اصل را در معادلات خود همیشه مد نظر قرار دهد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: دشمن مانند آتش زیر خاکستر است و هر زمان که بداند موقعیت مناسب است، شعله می‌کشد و ممکن است همان سناریو تکرار شود بر همین اساس هوشیاری مردم در شرایط کنونی امری ضروری برای حفظ انقلاب اسلامی است.

وحدت رمز عبور از توطئه دشمن

حسینی با بیان اینکه اگر بنا باشد از همه توطئه‌ها جان سالم به در ببریم باید به وحدت کلمه ملتزم باشیم و نگذاریم که بین صفوف ملت جدایی بیفتد، اذعان داشت: وظیفه نسل آینده زنده نگهداشتن این حماسه است.

وی بیان داشت: حماسه نهم دی می‌تواند به عنوان یک چراغ راه برای آینده نظام اسلامی همیشه مد نظر قرار گیرد زیرا این حرکت عظیم و تاریخی توانسته بزرگترین نقشه‌های دشمن را نقش بر آب سازد.

9 دی مهر پایانی بر دسیسه‌های فتنه‌گران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: نهم دی از مهم‌ترین رویدادهای تاریخ انقلاب است که مهر پایانی بر دسیسه‌های فتنه‌گران زد و نظام اسلامی را در برابر شیطنت‌های دشمنان بیمه کرد.

حسینی خاطرنشان کرد: در روز 9 دی ملت رشید ایران به آمریکا و دشمنان نه بزرگی گفت و به آنها ثابت کرد، ملت آزاده ایران با امام راحل و مقام معظم رهبری عهدی ناگسستنی داشته و همچنان بر عهد و پیمان خود وفادار است.

انتهای پیام/80002/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول