اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندهی انتظامی کرمان اعلام کرد

برگزاری 33 همایش آموزشی در رزمایش محرم 91

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کرمان گفت: طیق برنامه، 33 همایش و جلسه آموزش همگانی با موضوع شناخت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در رزمایش محرم 91 برگزار می‌شود.

برگزاری 33 همایش آموزشی در رزمایش محرم 91

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت علیرضا پریور در حاشیه برگزاری رزمایش محرم 91 اظهار داشت: پیشگیری اجتماعی و ارتقای سطح مشارکت مردمی در تولید امنیت یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اجتماعی پلیس در این رزمایش است.

وی افزود: 48 ساعت از اجرای رزمایش محرم 91 در 11 شهرستان جنوبی و شرقی استان می‌گذرد و و در این مدت توانسته‌ایم به اهداف از پیش تعیین شده دست یابیم.

پریور تصریح کرد: این رزمایش تنها یک رزمایش عملیاتی انتظامی نیست بلکه با برنامه‌ریزی‌های منظم سعی کرده‌ایم با بهره‌گیری از ظرفیت پلیس استان، اقدامات اجتماعی و مشارکتی را در حوزه سرزمینی اجرای رزمایش ارتقاء دهیم.

وی ادامه داد: در این رزمایش طبق برنامه، 33 همایش و جلسه آموزش همگانی با موضوع شناخت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برگزار که این جلسات اغلب ویژه مدیران و معلمان مدارس، اولیا و مربیان، دانش‌آموزان، دانشجویان و و نمازگزاران مساجد و با سخنرانی کارشناسان ارشد انتظامی استان برپا می‌شود.

پریور خاطرنشان کرد: نصب بنرهای آموزشی و پخش 5 هزار پوستر و بروشور با محتوای شناخت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در بین جوامع هدف از دیگر اقدامات پلیس در رزمایش محرم 91 است.

وی گفت: از آنجایی که معاونت اجتماعی حلقه اتصال بین پلیس‌های تخصصی و جامعه بوده و مهم‌ترین ماموریت این معاونت پیشگیری اجتماعی با بهره‌گیری از توانایی اقشار مختلف جامعه است و تاکنون به نحو احسن با استفاده از ظرفیت رزمایش توانسته این حلقه اتصال را مستحکم‌تر کنیم.

پریور تصریح کرد: بررسی و شناخت بسترها و زمینه‌های اجتماعی و فرهنگی آسیب‌ها و جرائم، ایجاد بستر مساعد برای مشارکت عمومی در تولید و حفظ امنیت عمومی و بسط و گسترش ساز و کارهای پیشگیری اجتماعی در اولویت برنامه‌های مشارکتی رزمایش است که توسط معاونت اجتماعی در حال اجرا است.

انتهای پیام/2655/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول