اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس راه فهرج اعلام کرد

اعمال قانون بیش از هزار راننده متخلف در رزمایش محرم 91

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس فهرج - ایرانشهر گفت: یک‌هزار و 175 نفر راننده متخلف در رزمایش محرم 91 از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی در محورهای فهرج - زاهدان و فهرج - ایرانشهر اعمال قانون شدند.

اعمال قانون بیش از هزار راننده متخلف در رزمایش محرم 91

مهدی سلطانی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فهرج اظهار داشت: در رزمایش محرم 91 در سه شهرستان فهرج، ریگان و نرماشیر 230 وسیله نقلیه ماشین و موتورسیکلت متخلف از سوی پلیس راه فهرج - ایرانشهر توقیف شد.

وی افزود: توسط 12 تیم پلیس راهنمایی و رانندگی یک‌هزار و 175 نفر از رانندگان متخلف در محور فهرج - ایرانشهر، فهرج - زاهدان، فهرج - نرماشیر و محورهای روستایی با تخلفات سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز، انحراف به چپ و استفاده از تلفن همراه حین رانندگی اعمال قانون شده و جریمه شدند.

فرمانده پلیس راه فهرج - ایرانشهر از کاهش 40 درصدی جرائم رانندگی در سه شهرستان شرقی فهرج، ریگان و نرماشیر در پنج ماه گذشته خبر داد و گفت: با راه‌اندازی پلیس راه فهرج - ایرانشهر در پنج ماه گذشته تخلفات رانندگی در محورهای فهرج - ایرانشهر و فهرج - زاهدان و محورهای روستایی کاهش داشته است.

انتهای پیام/80013/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول