اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت کیار:

فاجعه سندی هوک آمریکا عدم آزادی بیان در غرب را ثابت کرد

خبرگزاری فارس: سرپرست نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت کیار گفت: فاجعه "سندی هوک" ایالات متحده آمریکا سندی روشن بر خفقان رسانه‌های بیگانه و عدم آزادی بیان در دنیای غرب است.

فاجعه سندی هوک آمریکا عدم آزادی بیان در غرب را ثابت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام سید میثم نبوی بعدازظهر امروز در جمع بسیجیان این شهرستان، اظهار داشت: فاجعه "سندی هوک" ایالات متحده آمریکا سندی روشن بر خفقان رسانه‌های بیگانه و عدم آزادی بیان در دنیای غرب است.

وی افزود: سالانه هزاران نفر در ایالات متحده بر اثر چنین فجایعی به قتل می‌رسند و بعد از مدت کوتاهی فراموش می‌شوند و این در حالی است که چند روزی بیشتر از فاجعه عظیم و تاسف بار قتل عام کودکان مدرسه سندی هوک در آمریکا نمی‌گذرد ولی هیچ تصویر مرتبط با این واقعه در رسانه‌ها، روزنامه‌ها و سایت‌ها خبری نمی‌بینیم.

نبوی اظهار داشت: قطع شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی ایران از ماهواره اروپا همچون کانال‌های پرس تی وی، العالم، هیسپا و شبکه‌های رادیویی، دلیلی بر فقدان آزادی بیان در رسانه‌ها و کشورهای غربی است.

سرپرست نمایندگی ولی فقیه ناحیه کیار خاطر نشان کرد: با اینکه آمریکا و همدستانش شعار حمایت از حقوق شهروندی، دموکراسی، مردم سالاری و آزادی بیان را سر می‌دهند؛ ولی عدم پوشش چنین وقایعی خود دلیلی بر خفقان عظیم و عدم آزادی بیان در این کشور هاست.

وی ادامه داد: تصاویری که در رسانه‌های خارجی از بالا و با هلی‌کوپتر گرفته شده بود درست زمانی گرفته شده که پایان ماجرا بود و پلیس فدرال آمریکا بر صحنه حاضر و ناظر بود و با این حرکت خواستند نشان دهند که پلیس آمریکا بر همه جریانات اشراف کامل دارد و ناجی وقایع در کشورشان هستند.

نبوی افزود: این در حالی است که هیچگونه فیلم و تصویری از خانواده‌های داغدار و معلمی که شاهد و ناظر بر صحنه جنایت بود پخش نشد، این فاجعه مصداق بارز ضرب المثل ایرانی "چاه مکن بهر کسی اول خودت دوم کسی" می‌باشد.

وی گفت: قانون حمل سلاح و فروش اسلحه که نزدیک به 250 سال است در آمریکا رواج دارد و طبق آمار از هر 10 نفر آمریکایی 9 نفر اسلحه دارند و آن یک نفر هم در فکر خرید اسلحه است، امروزه آمریکایی‌ها را اسیر همین قانون حمل سلاح کرده است.

انتهای پیام/68001/غ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول