اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی احمدی مقدم

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان مورد تقدیر قرار گرفت

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی با اهدای لوح تقدیر از فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان به پاس تلاش‌های انجام شده در هفته ناجا قدردانی کرد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان مورد تقدیر قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، هفته ناجا فرصت مناسبی بود برای معرفی خدمات پلیس خدمت‌گذار به مردم و همچنین جلب مشارکت‌های مردمی در این استان در زمینه تأمین امنیتی مطلوب زیرا امنیت لازمه پیشرفت و توسعه جوامع در تمامی سطوح چه در سطح فرهنگی، چه اقتصادی و ... است.

فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان با همت و تلاش شبانه‌روزی و خستگی ناپذیر سردار حمید فهیمی‌راد، فرماندهی که تمامی وقت خود را صرف امنیت مردم این استان کرده و توانسته در هفته ناجا سال‌جاری با جلب مشارکت‌های مردمی و استفاده از تمامی توان و امکانات سازمانی و نیروی انسانی نظر همه اقشار مختلف استان اعم از سران طوائف و قبائل، مردم شریف و ولایت‌مدار استان، سازمان‌ها و نهادها و ارگان‌های دولتی و غیر دولتی استان را معطوف به خدمات انتظامی در این استان کند.

به پاس قدردانی از زحمات و تلاش‌های انجام شده در هفته ناجا، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان شایسته دریافت لوح تقدیر از فرمانده ناجا شد.

در متن این لوح که حاوی پیام سردار اسماعیل احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خطاب به فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان صادر شد آمده است:

همکار گرامی سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید فهیمی‌راد، قانون‌گرایی، احترام به ارزش‌ها، کنترل اجتماعی، کاهش جرائم و افزایش امنیت در بین شهروندان و جلب اعتماد عمومی و مشارکت آحاد جامعه در استقرار نظم و امنیت با افزایش سرمایه اجتماعی محقق می شود.

در این لوح عنوان شده است: هفته ناجا سال 91 با شعار سرمایه اجتماعی، اساس اقتدار ما با رویکرد جامعه محوری پلیس و سهیم بودن تمامی اقشار اجتماعی در تأمین نظم و امنیت را یادآور شد. بنا به گزارش ستاد برگزاری هفته نیروی انتظامی نقش جنابعالی در پیشبرد اهداف و اجرای مطلوب برنامه‌های هفته ناجا شایسته تقدیر و تشکر است. ضمن آرزوی سلامتی و توفیق خدمت به مردم شریف ایران اسلامی، تداوم حضور جنابعالی و تمامی کارکنان ناجا را در صف مجاهدان واقعی فی سبیل‌الله تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را از درگاه احدیت خواستارم.

انتهای پیام/75002/ق/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول