اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نور:

بازسازی عتبات عالیات افتخار شیعه و ایران است

خبرگزاری فارس: فرماندار نور گفت: بازسازی عتبات عالیات افتخار شیعه و ایران است.

بازسازی عتبات عالیات افتخار شیعه و ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، عبدالقدیر مشایخی ظهر امروز در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان نور بیان داشت: اتفاقات بسیار مهمی در ایران اسلامی پس از انقلاب و دفاع مقدس افتاده است، یکی از آنها همین بازسازی عتبات عالیات است که امروز پس از شهدا این افتخار نصیب شیعه، ایرانیان و اعضای ستاد‌ها در شهرستان‌ها شده است.

فرماندار نور با اشاره به عظمتی که در بازسازی عتبات عالیات در حال جریان است، افزود: این کار افتخاری است اما افتخاری بودن کار در ستاد نباید با عدم پاسخگویی همراه باشد و اطلاع‌رسانی و ارائه گزارش با تهیه پوستر، بولتن، عکس و فیلم به صورت ویژه می‌تواند گام مؤثری در مورد آشنایی متولیان امور در شهرستان‌ها و مردم ولایت‌مدار باشد.

جانشین ستاد عتبات عالیات شهرستان نور به موضوع راز ماندگاری کربلا اشاره کرد و گفت: وقتی ما در تاریخ دقت می‌کنیم می‌بینیم که نام امام حسین(ع) جاودانه بوده و خواهد ماند رمز جاودانگی و تازگی کربلا در این است که اولاً خداوند اراده کرده نام امام حسین (ع) باقی بماند چرا که امام حسین (ع) نور خداوندی است و ثانیاً امام حسین (ع) وجه‌الله است و وجه خداوند تا ابد باقی است.

این مسئول تصریح کرد: ما باید با تلاش جدی‌تر در بازسازی عتبات و عالیات ارزش‌های اسلامی را تقویت و ماندگار کنیم و این امر جز با همکاری همه دستگاه‌ها، اطلاع‌رسانی به مردم و جذب نذورات و کمک‌های مردمی مؤثر و ممکن نیست.

وی به داشتن مکان مناسب برای ستاد عتبات عالیات و هزینه‌های جاری آن اشاره کرد و خواستار کمک خیران و دستگاه‌ها شد.

در پایان جلسه یکی از خیران حاضر مبلغ 20 میلیون ریال را بابت بخشی از هزینه‌های ستاد شهرستانی تقبل کرد و مجمع امور صنفی هم یکی از اتاق‌های خود را به مکان دفتر ستاد اختصاص داد.

انتهای پیام/86023/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول