اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی:

مشارکت مردم استان مرکزی در طرح‌های بازسازی عتبات عالیات بی‌نظیر است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی میزان مشارکت مردم استان مرکزی در طرح‌های بازسازی عتبات عالیات را بسیار بی‌نظیر و قابل تقدیر ارزیابی کرد.

مشارکت مردم استان مرکزی در طرح‌های بازسازی عتبات عالیات بی‌نظیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، هوشنگ بازوند ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری مراسم عزاداری اربعین حسینی در اراک اظهار داشت: مردم شهرهای مختلف استان در طول سال‌های اخیر مشارکت بسیار خوبی در بازسازی عتبات عالیات داشته‌اند که باید از این مشارکت مردم قدردانی کرد.

وی تصریح کرد: سهمیه امسال استان مرکزی در امر بازسازی عتبات عالیات سه میلیارد تومان است که پیش‌بینی می‌شود این مبلغ از محل مشارکت‌های مردمی جذب شود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی ادامه داد: در حال حاضر این ستاد مسئولیت ساخت ضریح امامزاده ابراهیم مجاب (ع) را بر عهده دارد که اعتبارات لازم برای ساخت این ضریح از محل نذورات مردمی تأمین شده است.

بازوند ادامه داد: تکمیل و بهره‌برداری هر چه سریع‌تر این پروژه نیازمند مشارکت بیشتر مردم است که امیدواریم با افزایش کمک‌ها بتوانیم این پروژه را زودتر به پایان برسانیم.

وی از آمادگی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان برای بازسازی یکی از ورودی‌های صحن امام حسین (ع) خبر داد و گفت: این ستاد آماده است در سال آینده عملیات بازسازی یکی از ورودی‌های صحن امام حسین (ع) را بر عهده بگیرد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی با اشاره به ساخت صحن حضرت فاطمه الزهرا (س) در حرم امام علی (ع) بیان کرد: هزینه اجرای این طرح یک هزار و 500 میلیارد تومان است که بخشی از آن توسط مردم عراق تأمین می‌شود که استان مرکزی نیز در تأمین بخشی از هزینه‌های این پروژه مشارکت دارد.

در این نشست پیرامون نحوه برگزاری مراسم اربعین حسینی بحث و گفت‌وگو شد.

انتهای پیام/87001/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول