اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حج و زیارت همدان خبر داد

ثبت نام عتبات عالیات از امروز به مدت یک هفته

خبرگزاری فارس: مدیر حج و زیارت استان همدان گفت: ثبت نام عتبات عالیات از امروز به مدت یک هفته در استان همدان همزمان با سراسر کشور آغاز می‌شود.

ثبت نام عتبات عالیات از امروز به مدت یک هفته

حجت‌السلام علی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: ثبت نام عتبات عالیات از امروز به مدت یک هفته در استان همدان همزمان با سراسر کشور برای بهمن ماه آغاز می‌شود.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر افزایش قیمت ثبت‌نام هزینه عتبات عالیات گفت: قیمت‌ها تاکنون مشخص نشده است و قیمت ثابت بعد از ثبت‌نام و مشخص شدن تعداد زائران به‌صورت کشوری اعلام و به استان‌ها نیز ابلاغ می‌شود.

مدیر حج و زیارت استان همدان تصریح کرد: اشخاصی که علاقه‌مند به ثبت‌نام عتبات عالیات هستند با مراجعه به سایت سازمان حج و زیارت استان می‌توانند از امروز به مدت یک هفته ثبت‌نام کنند.

وی ادامه داد: افراد ثبت‌نامی بعد از مشخص شدن وضعیت ثبت‌نام خودشان باید به دفاتر زیارتی و کاروان‌های زیر مجموعه حج و زیارت مراجعه و کاروان مورد نظرشان را انتخاب کنند.

اسماعیلی با اشاره به وضعیت سوریه اذعان کرد: در خصوص ثبت‌نام برای سفر سوریه با توجه به شرایط آشفته و نظامی که در سوریه حاکم است و نا‌امنی که از سوی کشور ترکیه برای زائران سفر سوریه وجود دارد در حال حاضر هیچ نوع اعزامی به سوریه نداریم و ثبت‌نامی در خصوص سفر سوریه صورت نمی‌گیرد.

مدیر حج و زیارت استان همدان در پایان گفت: تا مشخص نشدن وضعیت سوریه و امنیت کامل برای زائران هیچ نوع اعزامی از کشور برای سوریه صورت نمی‌گیرد.

انتهای پیام/89007/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول