اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر مطرح کرد

ترویج تئوری «تبعیت از ولایت آری، از ولایت فقیه خیر» از سوی منحرفین

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: برخی منحرفان و مخالفان نظام درصدد ترویج تئوری «تبعیت از ولایت آری از ولایت فقیه خیر» هستند.

ترویج تئوری «تبعیت از ولایت آری، از ولایت فقیه خیر» از سوی منحرفین

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام سیدنورالله موسوی‌نیا پیش از ظهر امروز در جمع مدیران و مسئولان فرهنگی استان بوشهر با اشاره به نقش ارزنده شهدا در اعتلای نظام اسلامی اظهار داشت: ما هر چه داریم از شهید و شهادت است و وظیفه داریم به بهترین شکل یاد و خاطره آنان را گرامی بداریم.

وی اضافه کرد: امروز منحرفین و منافقین که با شعار ولایت‌داری و ولایت‌دوستی خود را علمدار جمهوری اسلامی معرفی می‌کنند و با ترویج تئوری تبعیت از ولایت آری، از ولایت فقیه خیر، سعی در به انحراف کشاندن راه شهدای انقلاب اسلامی دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ابراز داشت: شهدای گمنام تطهیر دهنده ناخالصی‌های، اصول‌خواهان شعاری است که با تحریف دست به قیام انحرافی‌گری زدند.

وی تصریح کرد: امروز شهدای گمنام آمده‌اند که با وجود بی‌نشان، نشان‌دهند که جز راه ولایت فقیه در عرصه کنونی صراط مستقیمی نیست. تلألو آرمان خواهی و ولایت پذیریشان از اصولی سرچشمه گرفته که فنا و نابودی در آن راه ندارد و مستمر و مکرر برای حفظ آن وجدان‌های غافل و خواب‌زده را بیدار و روشن می‌سازند.

موسوی‌نیا با اشاره به جایگاه رفیع شهدای گمنام و لزوم گرامیداشت شأن و منزلت آنان افزود: شهدای گمنام آمده‌اند تا بگویند که عندربهم یرزقون از آن انسان‌هایی است که خود را در راه عشق جگردارتر از صد مرد نشان داده‌اند، آن‌هم از نوع بی‌نام نشان.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با بیان اینکه ولایت یعنی زعامت امام و ولایت فقیه یعنی زعامت جانشین امام خاطرنشان کرد: از آن هنگام که دشمنان فرهنگ که سیطره فرهنگ ناب اسلام محمدی را بر تارک جهان و جهانیان به‌نظاره نشستند و خطر فراگیر شدن دموکراسی دینی و آزادی اسلامی را بر قلب مردم دنیا دیدند به دنبال ریشه‌کنی ریشه‌های مستحکم این ایدئولوژی پرداختند و تنها چاره کار را مضمحل‌کردن نظام جمهوری اسلام دیدند که با قطع‌کردن دو بال آن یعنی شهادت و انتظار به زعم خود پاشنه‌های آشیل آن را نابود کنند، زیرا که محور، هادی و فاتح جریان‌های اسلام خواه و بیداری دموکراسی اسلامی را ولایت فقیه می‌دانند بنابراین شروع به توطئه و تخریب این رکن اساسی بیداری اسلامی کردند.

انتهای پیام/66006/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول