اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پلدختر:

مردم در 9 دی پشتیبانی از ولایت فقیه را فریاد زدند

خبرگزاری فارس: فرماندار پلدختر گفت: مردم در حماسه 9 دی پشتیبانی و حمایت خود را از ولایت فقیه با تمام وجود فریاد زده و وفاداری خود را به انقلاب ثابت کردند.

مردم در 9 دی پشتیبانی از ولایت فقیه را فریاد زدند

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، فریدون رشیدی صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های حماسه 9 دی شهرستان پلدختر گفت: 9 دی بیعت عاشورایی نسل سومی‌ها با آرمان‌های امام و انقلاب بود و مردم ولایتمدار با حضور هوشمندانه، بابصیرت و باغیرت چشمگیر و حماسی در دفاع از ارزش‌های اسلام و نظام در راهپیمایی 9 دی بار دیگر با امام، شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت کرده و مهر تأییدی بر آن زدند.

وی با بیان اینکه مردم در 9 دی با فتنه‌گران تسویه حساب کردند، گفت: حماسه 9 دی‌ماه هیچگاه فراموش نمی‌شود و در این روز ملت ایران کارآمدی نظام را برای مقابله با چالش‌های پیچیده نشان داد.

رشیدی با تأکید بر لزوم گرامیداشت هرچه بیشتر و بهتر مراسم 9 دی گفت: مهم‌ترین عامل در تقویت فرهنگی تبلیغات مناسب‌، هدایت‌گری و روشنگری با اشاعه برنامه‌ها و با اطلاع‌رسانی است.

وی بزرگداشت حماسه 9 دی را فرصت بازنگری در آرمان‌های نظام و انقلاب دانست و گفت: باید در برگزاری بزرگداشت حماسه 9 دی، ارزش‌ها و آرمان‌های والای نظام و انقلاب برای جوانان به خوبی تبیین شود.

فرماندار پلدختر با بیان اینکه حماسه تاریخی 9 دی استقلال سیاسی نظام را به جهان ثابت کرد، گفت: حضور در این گونه مراسم و برنامه‌ها موجب بصیرت‌افزایی در بین ملت‌، افزایش عزت و عظمت نظام و مایه یأس و ناامیدی دشمنان است و مردم آگاه و همیشه در صحنه در 9 دی‌ماه با حضور پرشور خود همچون 22 بهمن‌ماه این روز را گرامی خواهند داشت.

انتهای‌پیام/2304/م/20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول