اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بافت:

حماسه 9 دی نماد عزت اسلام و ذلت دشمن است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بافت گفت: حماسه 9 دی نماد عزت اسلام و ذلت دشمن بود و موجب شد مردم ایران بصیرتشان را نسبت به خطرات به رخ جهانیان بکشند.

حماسه 9 دی نماد عزت اسلام و ذلت دشمن است

حجت‌الاسلام محسن سنجری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بافت با بیان اینکه برای مطالعه بحث 9 دی باید به 22 خرداد ماه 88 دقت کنیم، اظهار داشت: تمام آن چه که در خیابان‌ها اتفاق افتاد به هشت ماه قبل بر می‌گشت، زمانی که میرحسین موسوی خودش را پیشاپیش برنده در انتخابات اعلام و بحث به اصطلاح صیانت از آرا را روز قبل از انتخابات مطرح کرد.

وی با بیان اینکه آنها پیش‌بینی می‌کردند که رأی نیاورد، لذا گفته بودند اگر نامی غیر از میرحسین موسوی از صندوق بیرون آمد به خیابان‌ها بریزید، تصریح کرد: در 23 خرداد از رسانه‌ها اعلام شد 85 درصد افراد واجدالشرایط رأی در انتخابات شرکت کردند و با این کار نظام اسلامی را تأیید کردند.

سنجری با بیان اینکه برخی بیانیه صادر کردند که تقلب صورت گرفته و مردم به خیابان‌ها بریزند، افزود: نخستین قدمی که نظام اسلامی گذاشت، نماینده کاندیداها به محضر رهبری رفتند و توجیه شدند و در گام دوم شورای نگهبان به جای 10 روز 15 روز را برای بررسی اختصاص داد.

وی خاطرنشان کرد: سپس مشخص شد که هیچ تقلبی صورت نگرفته و قصد آنها برای این مواضع چیز دیگری و مسئله بزرگی در میان است و آنها با این کارهای بیهوده قصد یک‌سره کردن کار نظام را دارند.

سنجری افزود: افرادی که حالا دشمن شده بودند پس از آغاز کار دولت هم دست از کار خودشان بر نداشتند و از هر فرصتی برای بر هم زدن نظم استفاده می‌کردند مانند روز قدس، 13 آبان و ... که نشان از وقاحتشان بود.

وی عنوان کرد: آخرین حربه‌ای که به کار بردند، وقیحانه‌ترین و احمقانه‌ترین کار آنها در محرم بود که در جمع مردم عزادار و اندوهگین اقدام به آتش‌دادن پرچم‌های اباعبدالله و تخریب اموال عمومی کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان بافت گفت: کار آنها در محرم و اهانت مستقیم به اصل ولایت فقیه سبب شد که مردم با تمام وجود و عشق به اهل بیت (ع) روز 9 دی به صورت خودجوش به خیابان‌ها ریخته و ریشه دشمن را با حضورشان کنده و حمایت قوی و باورنکردنی خود را از ولایت فقیه اعلام کنند.

سنجری بیان کرد: حماسه 9 دی موجب شد مردم ایران بصیرتشان را نسبت به خطرات به رخ جهانیان بکشند.

انتهای پیام/80024/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول