اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده کرج در مجلس:

9 دی در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد

خبرگزاری فارس: نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: روز نهم دی از جمله روزهایی است که در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار می‌شود.

9 دی در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد

محمد جواد کولیوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در طول دوران پرافتخار انقلاب اسلامی رخدادهایی وجود دارد که حرکت ملت ایران را در راه تحقق آرمان‌ها و اصولی که داریم تحکیم کرده است.

وی تصریح کرد: یوم‌الله 22 بهمن و یا یوم‌الله 13 آبان از جمله روزهایی است که در تحقق و دوام انقلاب اسلامی تاثیرگذار بوده و به همین دلیل برای ملت ایران ارزش فراوانی دارد.

نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: روز نهم دی ماه نیز دارای همین ویژگی‌ها است، چراکه در این روز ملت ایران یکپارچه برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی که متعلق به خود آنها است در خیابان‌ها حاضر شده و پاسخ توطئه‌افکنی و دسیسه‌های دشمنان را با حضور خود دادند.

کولیوند افزود: به همین دلیل روز نهم دی در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شده است و باید ایثار و فداکاری و بصیرت و آگاهی که مردم کشورمان در این روز به نمایش گذاشتند برای نسل‌های بعدی عبرت‌آموز باشد.

وی با اشاره به در پیش بودن روز نهم دی اظهار داشت: هر سال باید خاطرات این روز مرور شود، چراکه توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان پایان نیافته و نسل‌های بعد باید بدانند که اگر در برابر این توطئه‌ها غفلت کنند، استقلال آنها خدشه‌دار می‌شود.

 * نهم دی نماد بصیرت ملت ایران است

نماینده کرج در خانه ملت تاکید کرد: نهم دی نماد بصیرت ملت ایران است و اگر مردم ما بصیرت لازم را نداشتند و در روزهای بحرانی حق و باطل را به درستی نمی‌شناختند با مشکلات بسیاری روبه‌رو می‌شدیم.

کولیوند در پایان گفت: به طور قطع هدایت‌های مدبرانه رهبری عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی در خنثی‌سازی توطئه‌ها دشمنان داخلی و خارجی و در نهایت تحقق حماسه نهم دی نقش اصلی را ایفا کرد.

انتهای پیام/2302/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول