اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حساس‌ترین دیدار هفته دهم لیگ دسته یک

کاله جوان مازندران به میهمانی زاهدان می‌رود

خبرگزاری فارس: در حساس‌ترین دیدار هفته دهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک کشور شامگاه امروز چهارشنبه کاله جوان مازندران در خارج از خانه به دیدار شهرداری زاهدان می‌رود و آریا صنعت بابل در خانه میزبان سفیر قم است.

کاله جوان مازندران به میهمانی زاهدان می‌رود

 به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، دهمین هفته و سومین دیدار دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک کشور جام سردار سرلشگر شهید حسن تهرانی‌مقدم شامگاه امروز چهارشنبه با هفت دیدار در استان‌های مختلف برگزار شد.

در گروه نخست این رقابت‌ها کاله مازندران در دیداری خارج از خانه میهمان شهرداری زاهدان است.

شاگردان بومی و کم‌تجربه حسین کاظمی سرمربی جوان و جویای نام کاله جوان برای پیروزی به سیستان و بلوچستان سفر کرده‌اند تا بتوانند نماینده شایسته‌ای برای مازندران باشند.

این تیم هفته گذشته در دیداری خانگی توانست دست به کار بزرگی بزند و بیرگلد ایرانیان رشت که از بازیکنان باتجربه زیاد داخلی و خارجی بهره می‌برد را با نتیجه سه بر یک از پیش رو بردارد.

از سوی فدراسیون والیبال برای دیدار این هفته کاله جوان در زاهدان هوشنگ رستگار ناظر بوده و امر قضاوت به مسعود ذوقی و محمد مهدی‌زاده سپرده شده است.

آریا صنعت بابل دیگر نماینده مازندران در این رقابت‌ها که با هدایت افشین علیایی والیبالیست ملی‌پوش سال‌های نه‌چندان دور تیم ملی اداره می‌شود، نیز در بابل از ساعت 16 فردا به مصاف سفیر قم می‌رود که در این دیدار قربان توسن ناظر بوده و محمد شاهمیری داور بین‌المللی والیبال کشورمان به همراه اسماعیل رزقی کار قضاوت را بر عهده دارند.

* کناره‌گیری پرسپولیس نوشهر از لیگ دسته یک

البته پرسپولیس نور که در گروه دوم این دوره از رقابت‌ها جای داشت به دلیل عدم برآورده شدن تعهدات توسط مسئولان ارشد تیم نسبت به قرارداد بازیکنان و حمایت‌های مالی از ادامه رقابت‌ها کنار کشید.

انتهای پیام/86012/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول