اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دستور اکید استاندار کهگیلویه و بویراحمد به نیروی انتظامی

خودروهای پلاک قرمز بدون مأموریت اداری توقیف شوند

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد از توقف خودروهای دولتی بدون برگه مأموریت در هر نقطه این استان خبر داد و بیان کرد: به نیروی انتظامی مأموریت داده شد که هر خودروی پلاک قرمز بدون مأموریتی را متوقف کند.

خودروهای پلاک قرمز بدون مأموریت اداری توقیف شوند

حسین صابری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: در نظامی زندگی می‌کنیم که همه ما به ویژه مدیران مسئولیت‌های سنگین اجتماعی و فردی داشته و بی‌توجهی به این مسئولیت‌ها اثرات غیر قابل جبرانی در جامعه به وجود می‌آورد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد یکی از مهم‌ترین این مسئولیت‌ها را صیانت از بیت‌المال و اموال دولتی دانست که در واقع متعلق به همه مردم و آحاد جامعه است.

صابری گفت: تک تک مدیران و مسئولان به عنوان نوکران مردم و کارگزاران نظام موظف به حفظ و نگهداری اموال مردم و بیت‌المال هستند و هیچ قصوری در این زمینه پذیرفتنی نیست.

وی با بیان اینکه این روزها حساسیت‌ها روی استفاده شخصی از خودروهای پلاک قرمز زیاد شده، گفت: مواردی از این تخلف بزرگ مشاهده شده و در مورد برخورد با آن‌ها اغماض نخواهد شد.

صابری تأکید کرد: اگر از خودروی دولتی در وقت غیر اداری برای کار دولتی استفاده‌ای شود منعی ندارد ولی اشکال کار آنجا است که از این خودروهای پلاک قرمز در هر زمانی استفاده شخصی شود.

*توقیف خودروهای پلاک قرمز بدون مأموریت اداری

مسئول ارشد اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد از توقف خودروهای دولتی بدون برگه مأموریت در هر نقطه این استان خبر داد و بیان کرد: به نیروی انتظامی مأموریت داده شد که با مشاهده هر خودروی پلاک قرمز بدون برگه مأموریت آن را متوقف و برای شناسایی به سازمان اقتصاد و دارایی معرفی کند.

وی توضیح داد: این مأموریت از طریق مرکز به همه واحدهای نیروی انتظامی ابلاغ شده و نیازی به ابلاغ این مأموریت به صورت استانی نیست.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: هر خودروی پلاک قرمزی به معنی دولتی بودن آن است ولی برای اینکه این خودرو متعلق به کدام اداره است، خودرو متوقف می‌شود و شماره پلاک آن از سازمان اقتصاد و دارایی استعلام می‌شود.

صابری عنوان کرد: به عنوان یک عضو کوچک در بدنه اجرایی این استان به همه مدیران و کارکنان دولت توصیه می‌کنم که در حفظ اموال دولت و بیت‌المال دقت کنند زیرا در غیر این صورت با هر گونه سوء‌استفاده و تخلفی در مورد استفاده شخصی از خودروهای پلاک قرمز به شدت برخورد می‌شود.

وی یادآور شد: اگر همه ما آن‌گونه که دین و مسئولیت‌های اجتماعی و انسانی از ما خواسته، عمل کنیم هیچ مشکلی در این جامعه پیدا نمی‌شود و نیازی به برخورد و ورود نیروی امنیتی و این سری مسائل هم نیست.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد این حساسیت مردم را به جا خواند و از مدیران ارشد در هر دستگاه خواست تا به شدت مراقب این تخلف اداری باشند و اجازه ندهند که از اموالی که حق مردم است استفاده شخصی و فردی شود.

انتهای پیام/82005/ق/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول