اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان اقتصاد کهگیلویه و بویراحمد:

44 درصد اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد تخصیص داده شد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان اقتصاد و دارایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه 36 درصد از سهم نفت این استان تخصیص داده شد، گفت: در مجموع همه اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد، 44 درصد تخصیص اعتبار داشتیم که میان ادارات توزیع شد.

44 درصد اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد تخصیص داده شد

 ابراهیم کشاورز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: از میزان اعتبارات هزینه‌ای این استان، 72 درصد هزینه‌های پرداخت حقوق تخصیص داده شد.

وی با بیان اینکه حقوق همه کارکنان دولت در کهگیلویه و بویراحمد تا پایان آذرماه به آنها پرداخت شده است، گفت: از اعتبارات مربوط به سرفصل سایر هزینه‌ها نیز 55 درصد تخصیص داده شد.

کشاورز تأکید کرد: سایر اعتبارات تخصیص داده شده نیز در اختیار دستگاه‌ها و نهادها قرار گرفت و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

این مسئول در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اعتبارات عمرانی این استان نیز 24 تخصیص داده شده است.

کشاورز این تخصیص 24 درصدی را شامل اعتبارات عمرانی استانی و 2 درصد سهم نفت دانست و بیان کرد: 36 درصد از سهم نفت این استان و 18 درصد نیز از اعتبارات عمرانی استانی تخصیص اعتبار شده است.

رئیس سازمان اقتصاد و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد تحریم‌های دشمن را فرصتی برای استقلال و عدم وابستگی به نفت دانست و ادامه داد: مدیریت صحیح در ادارات می‌تواند به بهینه‌سازی و بهره‌وری بالا با اعتبارات کمتر کمک کند.

وی عنوان کرد: اعتبارات ملی، استانی انجام شده و ردیف‌های متفرقه بودجه نیز به هر میزانی ابلاغ و دریافت نقدینگی که داشتیم، میان ادارات توزیع شد.

کشاورز یادآور شد: اولویت نخست اعتبارات، پرداخت حقوق کارکنان دولت است که در این زمینه همه حقوق‌ها تا پایان آذرماه واریز شده است.

وی این اعتبارات را مربوط به 9 ماهه امسال دانست و ابراز داشت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال درصد اعتبارات تخصیصی به رقم قابل قبولی برسد.

انتهای پیام/82005/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول