اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد:

تنها راه نجات از محرومیت اجرای طرح‌های خودکفایی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: تنها راه نجات از محرومیت اجرای طرح‌های اشتغال و خودکفایی است که کمیته امداد در همین مسیر گام بر می‌دارد.

تنها راه نجات از محرومیت اجرای طرح‌های خودکفایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عبدالمجید فرهادی صبح امروز در دیدار با فرماندار شهرستان دنا، اظهار کرد: در راستای سیاست کشوری توانمندسازی خانواده‌های مددجو، نخستین گام ایجاد اشتغال برای آن‌ها است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه کمیته امداد در عرصه خوداشتغالی و مشاغل خانگی گام‌های مثبتی برداشته است، گفت: در رابطه با توسعه طرح‌های خوداشتغالی و به خصوص توسعه طرح‌های کشاورزی نیاز به همکاری همه جانبه مسئولان است.

وی ابراز داشت: در راستای توسعه اشتغال شهرهای زیر 20 هزار نفر اقتضا می‌کند که فرمانداران به عنوان رئیس کارگروه اشتغال، فرصتی را فراهم کنند تا علاوه بر مددجویان افراد غیر تحت حمایت نیز از این طرح‌ها بهره‌مند شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تنها راه نجات از محرومیت چه آن‌هایی که تحت حمایت هستند و چه دیگر نیازمندان، ایجاد طرح‌های خودکفایی و ارائه خدمات به آن‌ها است.

فرهادی ادامه داد: در سال جاری تاکنون بیش از 500 مورد طرح‌های مشاغل خانگی و خوداشتغالی در شهرستان دنا توسط کمیته امداد و برای مددجویان اجرا شده است.

این مسئول حمایتی در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در همین راستا 500 نفر نیز آموزش داده شدند، اعتبار طرح‌های اجرا شده در شهرستان دنا را یک میلیارد و 700 میلیون تومان اعلام کرد.

فرماندار دنا نیز در این دیدار با اشاره به جایگاه مقدس کمیته امداد در نظام جمهوری اسلامی، گفت: کمیته امداد یادآور تدوین و ترسیم ارزش‌های اسلامی است.

سید نظام‌الدین حسینی رضایی با بیان اینکه مقبولیت جمهوری اسلامی از ولایت فقیه منشأ می‌گیرد، اظهار کرد: کار در حوزه ارزش‌های اسلامی افتخار است و ما خود را از همین مردم و به خصوص قشر محروم می‌دانیم.

حسینی رضایی موضوع اشتغال را یکی از موفق‌ترین خدمات کمیته امداد به مددجویان دانست و عنوان کرد: کمیته امداد از لحاظ تکریم ارباب رجوع و اشتغال دارای عملکرد مطلوبی است.

وی آمادگی فرمانداری دنا را برای همکاری با کمیته امداد در همه موارد و به خصوص در سرفصل‌های اشتغال اعلام کرد.

انتهای پیام/82005/ب/30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول