اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری بیرجند خبر داد

احتمال افزایش بدهی 12 میلیارد تومانی شهرداری بیرجند

خبرگزاری فارس: سرپرست شهرداری بیرجند گفت: مجموعه شهرداری بیرجند 12 میلیارد تومان بدهی معوق دارد و احتمال می‌رود این بدهی افزایش یابد.

احتمال افزایش بدهی 12 میلیارد تومانی شهرداری بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسن خانزاد سه‌شنبه‌شب در جمع مسئولان شهرستان بیرجند اظهار کرد: این بدهی شامل حقوق و مزایای پرسنل شهرداری و قرارداد‌های این مجموعه با پیمان‌کاران پروژه‌ها است.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود این میزان بدهی تا پایان سال به مرز تا 17 میلیارد تومان برسد.

سرپرست شهرداری بیرجند خاطرنشان کرد: این مجموعه تلاش دارد، این بدهی‌ها را با گرفتن معوقات و بدهی خود از ارگان‌های دولتی و مزایده زمین جبران کند.

خانزاد با اشاره به موجودی شهرداری گفت: شهرداری بیرجند در حال حاضر 140 میلیون تومان موجودی دارد که در چنین شرایطی این مجموعه را تحویل گرفته‌ام.

وی از افزایش نظارت‌ها در شهرداری خبر داد و افزود: نظارت بر کار‌های خدماتی و اجرای پروژه‌ها در این مجموعه افزایش یافته است.

سرپرست شهرداری بیرجند در ادامه با اشاره به بارندگی‌های اخیر در بیرجند و آب‌گرفتگی معابر اظهار کرد: شهرداری از اوایل پاییز برای لایروبی مسیر آب‌های سطحی اقدامات خود را آغاز می‌کند که این روند همچنان ادامه دارد.

خانزاد عنوان کرد: در مناطق کویری روان‌آب به طور طبیعی بیشتر از سایر مناطق به وجود می‌آید که مناطق آسیب‌پذیر در سطح شهر شناسایی شده است و اقدامات لازم در دست اقدام است.

وی بیان داشت: با توجه به پیش‌بینی بارندگی آخر هفته در بیرجند تلاش شده است این مشکل آب‌گرفتگی در شهر از بین برود.

سرپرست شهرداری بیرجند در مورد آب‌گرفتگی خیابان ابوذر در بارندگی اخیر گفت: این میدان در توپوگرافی منطقه در پایین‌ترین نقطه شهر قرار دارد که آب‌گرفتگی آن خارج از ذهن نیست.

خانزاد در مورد مشکلات مهر‌شهر ابراز داشت: این منطقه هنوز به‌طور رسمی به شهرداری تحویل داده نشده که در صورت آماده‌سازی، تحویل داده می‌شود.

انتهای پیام/690011/ذ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول