اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تیم تکواندوی شهرداری ورامین عنوان کرد

آمادگی تکواندوی ورامین برای افتخارآفرینی دیگر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل تیم تکواندوی شهرداری ورامین از آغاز هفته پنجم و ششم لیگ برتر و آمادگی تکواندوی ورامین برای افتخارآفرینی دیگر خبر داد.

آمادگی تکواندوی ورامین برای افتخارآفرینی دیگر

محمد تیمورزاده در ‌گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران، اظهار داشت: تیم تکواندوی شهرداری ورامین پس از درخشش در مسابقات بین‌المللی جام فجر خود را برای رویارویی در مقابل حریفان در لیگ برتر مهیا کرده است.

مدیرعامل تیم تکواندوی شهرداری ورامین افزود: صف‌آرایی مقابل تیم‌های دانشگاه آزاد تهران و قوامین ناجا در روز دوشنبه 11 دی ماه سال جاری در خانه تکواندو از جمله برنامه‌های پیش روی نماینده ورامین می‌باشد.

وی ادامه داد: تیم شهرداری ورامین در این هفته بازی‌های سختی پیش رو دارد، چراکه استفاده از بازیکنان با تجربه و ملی‌پوش در تیم‌ حریف کار را برای بازیکنان ما سخت کرده است.

تیمورزاده عنوان کرد: بازیکنان با غیرت ورامین تاکنون با بردهای پی در پی در مقابل حریفان نامدار خود زمینه را برای کسب امتیاز و حضور در رده دوم جدول مهیا کرده‌اند که این خود جای تقدیر از آنان دارد.

مدیرعامل تیم تکواندوی شهرداری ورامین اذعان داشت: در حال حاضر تیم قوامین ناجا با یک بازی بیشتر بالاتر از نماینده ورامین در صدر جدول قرار دارد و تیم استیل البرز مکان سوم را تا قبل از هفته پنجم به خود اختصاص داده است.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط خوبی که از سوی شهرداری و شورای شهر ورامین فراهم شده و همچنین حمایت‌های همه جانبه فرماندار شهرستان از این تیم، امیدواری برای کسب مقام اول لیگ دور از دسترس نیست چراکه قرار گرفتن افراد کاربلد و با تجربه‌ای همچون استاد سید حسن میر به ‌عنوان سرپرست، پیام خانلرخانی و غلام‌زاده به‌عنوان مربی و حضور احمد لاریجانی و احمد خدایی در کادر فنی شرایط خوبی برای تیم مهیا کرده است.

تیمورزاده گفت: درصدد هستیم به جهت حضور موفقیت‌آمیز در رقابت‌های بین‌المللی جام فجر و همچنین در لیگ برتر در آینده‌ای نه چندان دور با فراخوان از بازیکنان بومی شهرستان ورامین شرایط را برای حضور آنها در رقابت‌های معتبر کشوری و بین‌المللی مهیا کنیم.

مدیرعامل تیم تکواندوی شهرداری ورامین ابراز داشت: شرکت در بالاترین سطح مسابقات کشور می‌تواند تاثیر بسزایی در معرفی قهرمانان ورامین به ورزش تکواندو داشته باشد و قطع به یقین در آینده نام قهرمانان تکواندو شهرمان در دنیا طنین‌انداز خواهد شد.

انتهای پیام/2462/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول