اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

داوران مسابقه صبا و شهرداری معرفی شدند

تلاش صبا برای حفظ صدرنشینی لیگ برتر و جدول گلزنان

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال صبای قم در دیدار خانگی هفته اول دور برگشت لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برای حفظ صدرنشینی در رده‌بندی لیگ و جدول گلزنان مقابل تیم شهرداری تبریز صف‌آرایی می‌کند.

تلاش صبا برای حفظ صدرنشینی لیگ برتر و جدول گلزنان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال از روز یکشنبه سوم آذر ماه آغاز شده است، کمیته داوران فدراسیون اسامی داوران دیدار تیم‌های فوتسال صبای قم و شهرداری تبریز در هفته آغازین از دور برگشت این بازی‌ها را معرفی کرد تا صبا برای حفظ صدر جدول رده‌بندی و کاپیتان و بهترین گلزن این تیم یعنی علی‌اصغر حسن‌زاده برای حفظ صدرنشینی جدول گلزنان تلاش کنند.

بر اساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، اسامی داوران قضاوت‌کننده دیدار تیم‌های فوتسال صبای قم و شهید منصوری قرچک در هفته چهاردهم مسابقات لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی مشخص شد که صبا در تلاش برای به دست آوردن دهمین پیروزی خود در این فصل از رقیب تبریزی خود پذیرایی کند.

در حالی که از هفته چهاردهم بازی‌های لیگ بر‌تر فوتسال کشور تنها سه بازی باقی مانده است نتیجه این دیدار و بازی گیتی پسند با راه ساری تعیین‌کننده صدرنشین لیگ برتر خواهد بود و به همین دلیل هر دو بازی به صورت هم‌زمان امروز دوشنبه چهارم دی ماه به انجام می‌رسد.

بازی صبای قم و شهرداری تبریز از ساعت 15 امروز به انجام می‌رسد و دو تیم در بازی رفت در سالن علوم پزشکی تبریز با یکدیگر بازی کردند و برنده آن مسابقه صبای قم بود که توانست با سه گل میزبان خود را شکست بدهد.

این دیدار در حالی به میزبانی تیم فوتسال صبای قم در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود که هفتمین بازی خانگی صبای قم است و قضاوت این مسابقه را علیرضا عبدالغنی به عنوان داور اول بر عهده دارد.

داور اول این مسابقه را محمدعلی ترحمی به عنوان داور دوم همراهی می‌کند، عبدالحسن شاهی به عنوان داور ذخیره انجام وظیفه خواهد کرد و مرتضی جانبکلو به عنوان وقت نگهدار دیگر عضو تیم داوری این مسابقه حساس است. ضمن اینکه کمیته فوتسال بهمن غفاری از داوران بازنشسته فوتسال کشورمان را به عنوان ناظر این دیدار حساس معرفی کرده است.

با نتایجی که در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در روز نخست هفته چهاردهم رقم خورد، جایگاه صبا در صدر جدول به خطر نیفتاد و این تیم همچنان با کسب 29 امتیاز صدرنشین است، ضمن اینکه شهرداری تبریز با 15 امتیاز رده نهم را در اختیار دارد.

انتهای پیام/78002/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول