اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ناحیه یک شهرداری ورامین خبر داد

ساماندهی پارک‌ها و بوستان‌های محله‌ای منطقه خیرآباد

خبرگزاری فارس: مدیر ناحیه یک شهرداری ورامین از اجرای طرح ساماندهی پارک‌ها و بوستان‌های محله‌ای منطقه خیرآباد شهر ورامین خبر داد.

ساماندهی پارک‌ها و بوستان‌های محله‌ای منطقه خیرآباد

مهدی کچویی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از اجرای طرح ساماندهی پارک‌ها و بوستان‌های محله‌ای منطقه خیرآباد شهر ورامین خبر داد و افزود: در اجرای این طرح، بوستان‌ها و پارک‌های جدید احداث و وضعیت تفریحی بوستان‌ها و پارک‌های محله‌ای این منطقه ساماندهی شدند.

مدیر ناحیه یک شهرداری ورامین با اظهار این خبر خاطرنشان کرد: در سال جاری پارک زیتون به‌عنوان یکی از پارک‌های بزرگ شهر ورامین به وسعت 17 هزار مترمربع در ورودی جاده قاسم‌آباد و بوستان محله‌ای شکوفه در خیابان هفتم تیر منطقه خیرآباد احداث شده و بهره‌برداری از آن آغاز شده است.

وی در ادامه افزود: در راستای بهبود سیما و منظر شهری بوستان‌های این منطقه و فراهم کردن زمینه‌های حضور بیشتر شهروندان و استفاده بهینه از آنها، انواع مختلف وسایل ورزش پارکی در بوستان‌های مسافر، شهید کلهرودی، مجتمع ولی‌عصر (عج) جاده ریحان‌آباد و بوستان محله‌ای لُرآباد نصب و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

کچویی گفت: در طول اجرای این طرح، آب نمای پارک لاله و بوستان‌های مسافر و کشاورز و جداول بوستان شهید کلهرودی ترمیم شده و موازییک کاری پارک مسافر به متراژ یک هزار و 500 مترمربع انجام شد.

مدیر ناحیه یک شهرداری ورامین در پایان خواستار همکاری و مساعدت بیشتر شهروندان در حفظ و نگهداری تأسیسات موجود در پارک‌ها و بوستان‌های شهری شد و تصریح کرد: فضاهای سبز، ریه های تنفسی شهرها و پارک‌ها و بوستان‌های محله‌ای فضاهای پرنشاط شهری برای خانواده‌ها بوده و با حفظ و نگهداری آن می‌توانیم فرصت زندگی سالم شهری را برای دیگر شهروندان ایجاد کنیم.

انتهای پیام/2462/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول