اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده انتشارات جامعه مدرسین قم اعلام کرد

حضور عناوین مختلف از کتب انتشارات جامع مدرسین در نمایشگاه کتاب کرمانشاه

خبرگزاری فارس: نماینده انتشارات جامعه مدرسین قم گفت: انتشارات جامع مدرسین اساس کارش نشر کتب دینی است و امسال با عناوین مختلف و متنوع در نمایشگاه کتاب کرمانشاه شرکت کرده‌ است.

حضور عناوین مختلف از کتب انتشارات جامع مدرسین در نمایشگاه کتاب کرمانشاه

سید‌علی موسوی در حاشیه هشتمین نمایشگاه سراسری کتاب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: استقبال مردم کرمانشاه از نمایشگاه کتاب امسال مطلوب است.

وی ادامه داد: انتشارات جامع مدرسین اساس کارش نشر کتب دینی است و امسال با عناوین مختلف و متنوع در این نمایشگاه شرکت کرده‌ است.

موسوی تصریح کرد: کتبی از علمای قدیم و جدید از جمله کتب منحصر به‌فرد این انتشارات است.

وی ادامه داد: از جدید‌ترین کتاب‌های این انتشارات «تفسیر البرهان» است که یک تفسیر روایی است، به این منظور که در این تفسیر ما با نظرات شخصی و برداشت‌های فردی رو به رو نیستیم.

موسوی خاطرنشان کرد: مؤلف کتاب «تفسیر البرهان» سید‌هاشم بحرانی است که حتی یک کلمه از آیات قرآن را تفسیر نکرده و همین برتری این اثر را نسبت به دیگر تفاسیر بیان می‌کند و می‌توان به این تفسیر اعتماد کامل داشت.

وی تصریح کرد: تفاسیر دیگر هم خوب است اما در دیگر تفاسیر به هر حال نظرات شخصی هم دخیل است اما در این تفسیر این‌گونه نیست.

نماینده انتشارات جامعه مدرسین قم در پایان گفت: به دلیل استقبال مردم کرمانشاه از نمایشگاه کتاب انتشارات جامع مدرسین قم یک بار در نمایشگاه علوم قرآنی و یک بار هم در نمایشگاه بین‌المللی کتاب در کرمانشاه حضور داشته است. 

انتهای‌پیام/2700/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول