اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

استقبال از نمایشگاه بزرگ کتاب بوشهر مطلوب بوده است

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: امسال تسهیلات خرید کتاب برای مردم به‌ویژه دانشجویان و دانش‌آموزان فراهم شد به همین دلیل استقبال مردم از نمایشگاه مطلوب بوده است.

استقبال از نمایشگاه بزرگ کتاب بوشهر مطلوب بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند در بازدید از هشتمین نمایشگاه کتاب بوشهر با بیان اینکه استقبال مردم از این نمایشگاه مطلوب است، گفت: با توجه به اینکه محل برگزاری نمایشگاه تا مرکز شهر قدری فاصله دارد لازم است نمایشگاه‌های بعدی در مرکز شهر برپا شود.

وی گفت: امسال تسهیلات خرید کتاب برای مردم به‌ویژه دانشجویان و دانش‌آموزان فراهم شد به همین دلیل استقبال مردم از نمایشگاه مطلوب بوده است.

استاندار بوشهر با قدردانی از تلاش برگزارکنندگان نمایشگاه کتاب افزود: امسال به ارزش 250 میلیون تومان یارانه خرید کتاب در اختیار بازدیدکنندگان قرار گرفت که نقش ویژه‌ای در کمک به خریدار کتاب داشت.

حسنوند افزود: روزانه بین 25 تا 35 میلیون تومان بن خرید کتاب در اختیار خریداران کتاب قرار می‌گیرد که خود نشان‌دهنده علاقه‌مندی مطالعه در استان است.

وی که با ناشران و فروشندگان کتاب هم صحبت می‌کرد از آنان خواست کتاب‌های با انتشار جدید را در نمایشگاه عرضه کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هم گفت: نمایشگاه بزرگ کتاب بوشهر با حضور 250 ناشر در 146 غرفه از 23 آذر ماه در بوشهر برپا شده است.

سید یونس محمدی با بیان اینکه امشب نمایشگاه به کار خود پایان خواهد داد، گفت: در این نمایشگاه 250 ناشر بیش از 2.5 میلیون جلد کتاب در موضوعات گوناگون به علاقه‌مندان به کتاب عرضه کردند.

وی با بیان اینکه سال گذشته بالغ بر یک میلیارد تومان کتاب در نمایشگاه کتاب فروخته شد، گفت: امسال خرید کتاب بوشهری‌ها افزایش یافته است به‌گونه‌ای که تنها در خرید بن کتاب روزانه بین 25 تا 35 میلیون بن کتاب در اختیار خریداران کتاب قرار گرفت.

انتهای‌پیام/66006/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول