اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی:

سازمان داوطلبان هلال‌احمر حلقه اتصال توانمندان به مستضعفان جامعه است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌ غربی گفت: سازمان داوطلبان این جمعیت به‌عنوان حلقه اتصال میان جامعه توانمند و مستضعفان شناخته می‌شود.

سازمان داوطلبان هلال‌احمر حلقه اتصال توانمندان به مستضعفان جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، یحیی زینال‌پورفتاحی پیش از ظهر امروز در آیین نکوداشت مهرورزی و خدمات داوطلبان جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از داوطلبان این جمعیت در شرکت مخابرات آذربایجان‌غربی برگزار شد، با اشاره به اهداف سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر، اظهار داشت: این سازمان به منظور ایجاد ارتباط میان اقشار مختلف تشکیل شده و تنها هدف آن ایجاد ارتباط میان مردم است.

وی عنوان کرد: تقدیر از تلاشگران جمعیت هلال‌احمر در سازمان داوطلبان یکی از الزاماتی است که برخی نسبت به این اقدام بی‌توجه هستند.

زینال‌پور خاطر نشان کرد: حضور داوطلبان این جمعیت در برنامه‌های مختلف داخلی و خارجی از نمونه‌های بارز تلاش این قشر است که باید توسط مسئولان و مردم مورد توجه قرار گیرد تا زمینه فعالیت‌های داوطلبان فراهم شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی در پایان سخنان خود توزیع نیازهای مردم مناطق محروم را یکی از اعمال خیر سازمان داوطلبان عنوان کرد و گفت: در وقایع مختلفی همانند وقوع زلزله و سیل و همچنین در صورت بروز مشکلات معیشتی برای مردم در نقاط مختلف جهان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر اولین نفراتی هستند که در میان حادثه دیدگان حاضر می‌شوند.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام سید محمد فخری، مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: توجه به اعمال خیر و نیکی‌ها از جمله مواردی است که در آیات مختلف قرآن کریم به آن توجه ویژه‌ای شده است.

وی اضافه کرد: حضور هلال‌احمر در موارد مختلف نمادی از آیات قرآنی است که نشانگر لزوم وحدت مردم و کمک به همنوعان است.

فخری خاطر نشان کرد: علم به همراه عمل یکی از نیازهای داوطلبان هلال‌احمر است که باید به این زمینه توجه ویژه شده و راه برای ورود بهتر مدیران به میان مردم هموار شود.

انتهای پیام/61003/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول