اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر کشور خبر داد

رشد 62 درصدی جمعیت داوطلبان هلال احمر کشور

خبرگزاری فارس: عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر از رشد 62 درصدی جمعیت داوطلبان هلال احمر کشور خبر داد.

رشد 62 درصدی جمعیت داوطلبان هلال احمر کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد دامادی پیش از ظهر امروز در همایش اعضای جمعیت داوطلبان هلال احمر مازندران اظهار داشت: در بحث جمعیت داوطلب در هلال احمر کشور حدود 62 درصد رشد داشتیم.

وی در ادامه به بخشی از مشکلات موجود در مازندران اشاره کرد و بیان داشت: مازندران با توجه به مسافرخیز بودن و برخی مواهب طبیعی خدادادی در معرض خطر قرار دارد.

این مسئول اضافه کرد: زیرساخت‌های عمرانی در مازندران دچار مشکل است.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی در ادامه به بحث نابودی جنگل‌های مازندران اشاره کرد و گفت: جنگل مازندران با سوء مدیریت در حال کچل شدن است و به همین منظور طرحی در مجلس برای جلوگیری از نابودی جنگل ارائه شد و این طرح نیز به شدت پیگیری می‌شود.

وی از اقدامات انجام شده در حوزه هلال احمر برای مازندران به تهیه چند دستگاه اتومبیل برای هلال احمر مازندران اشاره کرد و گفت: هلال احمر مازندران در بحث ارتباطات دچار مشکل بود که با رایزنی‌های انجام شده چند دستگاه اتومبیل در اختیار این ارگان قرار گرفت.

عضو مجمع نمایندگان مازندران در ادامه با اشاره به برخی مشکلات کلی استان مازندران از جمله نبود کمربندی مناسب در نکا، ساری، نداشتن بیمارستان مناسب در نوشهر، نبود امکانات پروازی مناسب در غرب مازندران را جزو ضعف زیرساخت‌های اساسی مازندران عنوان کرد و تاکید کرد: نبود این زیرساخت‌ها در استان جزو ضعف همه ما است و باید دست به دست هم بدهیم و با وحدت نسبت به برطرف شدن مشکلات اساسی در استان کمک کنیم.

دامادی در ادامه به موضوع حادثه پیرانشهر اشاره کرد و گفت: به وزیر آموزش و پرورش اعلام کردم که اگر به دلیل این اشتباه جلوی ملت سر تعظیم فرود نیاورید در دستگاه قضایی از شما شکایت می‌کنم.

وی ادامه داد: این فرهنگ بسیجی است و ما این فرهنگ را به تأسی از پیر جماران یاد گرفتیم که با هیچ کس جز ولایت فقیه عهد و اخوت نمی‌بندیم.

انتهای پیام/86004/ح/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول