اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون جذب و سازماندهی سازمان داوطلبان هلال احمر خبر داد

راه‌اندازی خانه‌های داوطلبی روستایی توسط هلال احمر

خبرگزاری فارس: معاون جذب و سازماندهی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر ایران از راه‌اندازی و تشکیل خانه‌های دواطلبی روستایی توسط این سازمان خبر داد.

راه‌اندازی خانه‌های داوطلبی روستایی توسط هلال احمر

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه واقع در غرب مرکز هرمزگان، مریم نخ‌ساز امروز در آیین نکوداشت خدمات داوطلبان و خیران جمعیت هلال احمر هرمزگان با بیان اینکه سازمان هلال احمر کشور از سازمان‌های پیشرو در جذب و ساماندهی نیروهای داوطلب در سطح سازمان‌های مشابه در دنیا به شمار می‌رود اظهار داشت: توسعه دامنه ساماندهی و خود اتکایی افراد در جوامع کوچک‌تر در زمان‌های بحران از برنامه‌های کنونی این سازمان است.

وی در ادامه از انعقاد توافقنامه‌ای بین سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و وزارت کشور مبنی بر همکاری در خصوص راه‌اندازی و تشکیل خانه‌های داوطلبی روستایی خبر داد.

به گفته معاون جذب و سازماندهی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر ایران ارائه آموزش‌های امدادی و پایه داوطلبی به جمعیت روستایی از جمله اهداف راه‌اندازی خانه‌های داوطلبی روستایی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود پیرامون رئوس و عناوین فعالیت‌های سازمان داوطلبان هلال احمر سخنرانی و افزود: باید امروز همه در کشور در شرایط آمادگی به سر ببریم چرا که کشور ایران کشوری حادثه‌خیر در بعد طبیعی است.

مسعود قانعی‌فرد فرماندار شهرستان بندرلنگه نیز در ادامه این آیین مباحثی در خصوص ظرفیت‌های بومی منطقه، آمار جمعیتی شهرستان، سابقه تاریخی و فرهنگی، وضعیت بنادر و صیادی، پتانسیل‌های موجود در گردشگری و سواحل، اشتغال زایی و تولیدات در جزایر زیر مجموعه همانند لاوان، هندورابی و کیش را مطرح کرد.

وی با بیان اینکه آموزش‌های هلال احمر همیشه لازم و مورد مقبولیت مردم در هر نقطه است، افزود: باید به گسترش آموزش‌ها در شهرستان توجه بیشتر کرد.

در ادامه این آیین متن پیام «ابوالحسن فقیه» رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ویژه روز جهانی داوطلبان توسط علی اعمی مدیر عامل جمعیت هلال احمر هرمزگان قرائت شد.

در پایان این آئین از داوطلبان فعال و برتر 13 شعبه هلال احمر که در طول یک سال اخیر فعالیت‌های خیریه و داوطلبانه به نفع نیازمندان و محرومان داشتند، تقدیر شد.

انتهای پیام/2310/خ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول