اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران:

50 هزار نفر عضو داوطلبان جمعیت هلال احمر مازندران هستند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: 50 هزار نفر عضو داوطلبان جمعیت هلال احمر مازندران هستند.

50 هزار نفر عضو داوطلبان جمعیت هلال احمر مازندران هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران مهدی ولی‌پور در مراسم تجلیل از داوطلبان و خیرین آیین تجلیل از داوطلبان هلال احمر استان در ساری ابراز داشت: داوطلبان بازوان توانمند جمعیت هلال احمر در فرآیند خدمت‌رسانی محسوب می‌شوند که پاسداشت آنان در واقع صیانت از کرامت انسانی است.

وی افزود: یکی از سیاست‌های راهبردی جمعیت هلال احمر، بسترسازی و ترویج فرهنگ مشارکت داوطلبانه در ارائه خدمات بشردوستانه است.

ولی‌پور گفت: به طور کلی یکی از نتایج اصلی تکوین و توسعه جوامع انسانی گسترش و تقویت مشارکت فعالانه و داوطلبانه اکثریت افراد در امور مختلف اجتماعی است که جمعیت هلال احمر نمونه بارز تجلی این گونه اقدامات است. وی با بیان اینکه رویکرد ما در جمعیت هلال احمر استان نیز استفاده از همه ظرفیت‌های داوطلبانه برای ارائه خدمات بشردوستانه به اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند است، تصریح کرد: هم‌اکنون بیش از 50 هزار نفر عضو داوطلب جمعیت استان هستند که این امر نشان‌دهنده اعتماد شهروندان به جمعیت هلال احمر استان است.

ولی‌پور گفت: داوطلب محوری سیاست راهبردی جمعیت هلال احمر در سطح کلان است.

آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان و جمعیت هلال احمر مازندران نیز در سخنانی با تقدیر از خدمات بی‌منت داوطلبان و خیران گفت: فلسفه وجودی هلال احمر ارائه خدمات بی‌منت به ویژه در هنگام بحران و حوادث غیرمترقبه است.

وی افزود: بر اساس تعالیم اسلامی خدمت به خلق بهترین و با ارزش‌ترین خدمت است که در نزد خداوند از اجر و پاداش ویژه برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در استان اعتماد و اطمینان مردم به جمعیت هلال احمر را بسیار ارزشمند توصیف کرد و خاطر نشان کرد: این نگاه مثبت نتیجه عملکرد مطلوب و اقدامات خوب جمعیت هلال احمر در سال‌های گذشته است.

در ادامه این مراسم محمد دامادی نماینده مردم شهرستان ساری در مجلس شورای اسلامی و عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر کشور نیز در سخنانی گفت: داوطلبان ستارگان عرصه خدمت‌رسانی و نوع دوستی هستند که خدمات خود را بی‌شائبه و در بدترین شرایط و فارغ از همه گرایش‌ها و سلیقه‌های سیاسی و جناحی به همنوعان ارائه می‌دهند.

وی با تاکید بر این نکته که هلال احمر جای سیاسی کاری نیست، گفت: ارزش خدمات هلال احمر در این است که  بدون هیچ چشمداشتی به همنوعان ارائه می‌کنند.

دامادی تصریح کرد: یکی از مشکلات اساسی در زمینه ارائه خدمات امدادی در مازندران فقدان زیرساخت‌های امدادی است که ضروری است این زیرساخت‌ها در پرتو نگاه ملی تقویت شود.

در پایان این مراسم از 15 داوطلب نمونه استان با اهداء لوح تقدیر و هدایا تجلیل شد.

انتهای پیام/86003/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول