اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال‌احمر ایلام:

37 هزار متر زمین به اموال هلال‌احمر ایلام افزوده شد

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال‌احمر استان ایلام گفت: 37 هزار متر زمین به اموال هلال‌احمر ایلام افزوده شد.

37 هزار متر زمین به اموال هلال‌احمر ایلام افزوده شد

صادق طیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: این 37 هزار متر زمین طی مدت مدیریت جدید جمعیت هلال‌احمر استان به مجموعه اموال این جمعیت افزوده شده است.

وی ادامه داد: در طول سال‌های اخیر فعالیت‌های فراوانی در حوزه جمعیت هلال‌احمر استان ایلام شده که نتیجه و خروجی آن ناشی از تلاش همه کارکنان این جمعیت است.

این مسئول اضافه کرد: طی روزهای گذشته نیز تیم متشکل از بازرسان زبده این جمعیت به طور سرزده از مراکز مختلف این جمعیت بازدید کردند.

طیبی تصریح کرد: در این بازدید‌ها علی‌اکبر غیرتی مدیرکل ارزیابی و عملکرد و پاسخگویی به شکایات و فراتی معاون اداره کل ارزیابی و دفتری رئیس اداره بازرسی جمعیت هلال‌احمر به استان سفر کردند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر استان ایلام گفت: به محض اطلاع از حضور این افراد به همه کارکنان جمعیت اطلاع‌رسانی شد تا در نخستین فرصت هرگونه شکایت، پیشنهاد و اظهارنظر خاصی در خصوص عملکرد و دیگر فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر استان ایلام دارند را به استحضار مسئولان بازرسی برسانند.

وی ادامه داد: در مدت بازدید و سفر مسئولان جمعیت هلال‌احمر به استان ایلام زمینه بازدید از مراکز این جمعیت فراهم شد.

این مسئول اضافه کرد: بازدید از ساختمان بازپس ‌گرفته شده جمعیت هلال‌احمر واقع در چهار راه سعدی و بازدید از ساختمان بازپس گرفته شده جمعیت در بلوار دانشجو که در حال حاضر در تصرف دانشگاه علوم ایلام بوده و به زودی و ظرف روزهای آتی به جمعیت بازگردانده می‌شود، از دیگر برنامه‌های بازدیدی مسئولان بازرسی جمعیت هلال‌احمر بود.

طیبی تصریح کرد: بازدید از معاونت امداد و نجات استان، بازدید از جمعیت هلال‌احمر ایوان و اردوگاه در حال ساخت فرهنگی آموزشی، بازدید از پست امداد جاده‌ای شباب، بازدید از شعبه جمعیت هلال‌احمر مهران و پروژه در حال ساخت پایگاه امدادی پایانه مرزی و سه راهی جندالله از دیگر بازدید مسئولان بازرسی جمعیت بود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر استان ایلام گفت: دیدار با حجت‌الاسلام محمدنقی لطفی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام از دیگر بازدیدهای مسئولان جمعیت هلال‌احمر بود.

وی ادامه داد: آخرین برنامه این مسئولان دیدار با کارکنان جمعیت هلال‌احمر استان ایلام بود که در ساختمان مرکزی جمعیت هلال‌احمر استان ایلام انجام شد.

این مسئول اضافه کرد: این برنامه با حضور فراتی معاون ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و دفتری رئیس اداره بازرسی جمعیت هلال‌احمر انجام شد.

طیبی تصریح کرد: خوشبختانه در پایان این بازدید نتایج و خروجی مطلوبی برای جمعیت هلال‌احمر استان ایلام در پی داشت که نتیجه تلاش همه کارکنان این جمعیت در استان ایلام است.

انتهای پیام/2246/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول