اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه شورای شهر اردبیل مصوب شد

ساماندهی صندوق‌های خیریه اردبیل

خبرگزاری فارس: اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل با ساماندهی صندوق‌های خیریه در سطح شهر اردبیل بدون کم و زیاد شدن موافقت کردند.

ساماندهی صندوق‌های خیریه اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در دویست و پنجاه و چهارمین جلسه شورای شهر اردبیل که صبح امروز برگزار شد اعضای شورای شهر درخواست شهرداری که خواستار ساماندهی صندوق‌های خیریه مستمندان در سطح شهر شده بود را مورد بحث و بررسی قرار دادند و ضمن مخالفت با کاهش و تقلیل صندوق‌ها از شهرداری خواستند نسبت به ساماندهی،‌ رنگ‌آمیزی و تیپ‌بندی این صندوق‌ها اقدام کند.

رئیس شورای شهر اردبیل در این جلسه اظهار داشت: ما آرزو داشتیم که در شهر اردبیل مجموعه‌های خیریه به جای آنکه از صندوق‌ها برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی استفاده می‌کردند از روش‌های دیگر در این مورد اهتمام داشتند چرا که صندوق‌های زیاد چهره شهر را نامناسب کرده است.

حجت‌الاسلام محمدرضا سرداری خاطرنشان کرد: به دلیل آنکه در این استان از شیوه‌های دیگر کمتر استقبال می‌شود ما نمی‌توانیم با کاهش صندوق‌ها برخی از در‌آمدهای کمیته امداد و مجموعه خیریه مستمندان استان را بگیریم چرا که در این استان تنها در دو تیم و از سوی دو مجموعه کمیته امداد و جامعه مستمندان و حمایت از کودکان بی‌سرپرست صندوق‌هایی در سطح استان نصب شده است.

وی یادآور شد: تقلیل و برچیدن آنها از نظر شرعی و عقلانی صحیح به نظر نمی‌رسد ولی ما انتظار داریم با توجه به توسعه شهر از تمرکز این صندوق‌ها جلوگیری کرده و در شهرک‌ها و مناطق مختلف شهر به همت شهرداری این کار ساماندهی شود.

رئیس شورای شهر اردبیل گفت: در حال حاضر درخواستی از سوی سایر موسسات برای نصب صندوق مطرح نیست و امیدواریم شهرداری در این زمینه به یک حرکت منسجم و متشکل دست بزند.

آسفالت‌ریزی و توسعه فضای سبز اولویت شهرداری و شورا

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس شورای شهر اردبیل همچنین به تصویب تعرفه‌ها از سوی شهرداری اشاره کرد و بیان داشت: شهرداری در یک فرصت مناسب این تعرفه را در اختیار شورا قرار داده تا به سرعت مورد بحث و بررسی قرار گرفته و ما در فرصت باقیمانده تا 15 بهمن آن را به فرمانداری و استانداری برای تایید نهایی و طی مراحل قانونی تحویل دهیم.

سرداری افزود: شهرداری در حال تدوین برنامه بودجه سال 92 است و در روزهای آینده آن را تحویل شورای شهر می‌دهد تا در جلسات شورا مورد بحث و بررسی قرار گرفته و تا نیمه اسفند ماه برای اجرا در اختیار شهرداری قرار گیرد.

وی از اعضای شورای شهر خواست نظرات خود را در مورد بودجه و تعرفه‌ها برای هفته آینده جمع‌بندی کنند و پیشنهادات خود را ارائه کرده تا در بودجه سال آینده این نظرات و پیشنهادات مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود آسفالت خیابان‌ها و معابر و اهتمام جدی به توسعه فضای سبز را از رویکردهای شورا و شهرداری در سال آینده اعلام کرد و گفت: سال آینده بیشتر از امسال در امر آسفالت‌رسانی موفق خواهیم شد و در کنار آن به نهال‌کاری و توسعه فضای سبز اهتمامی جدی خواهیم داشت.

انتهای پیام/62001/ح/30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول