اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بندرعباس خبر داد

معرفی اداراتی که سهم اشتغال خود را محقق نسازند

خبرگزاری فارس: فرماندار بندرعباس گفت: دستگاه‌ها و اداراتی که سهم خود را در ایجاد اشتغال محقق نسازند، معرفی خواهند شد.

معرفی اداراتی که سهم اشتغال خود را محقق نسازند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی در جلسه کارگروه اشتغال بندرعباس، اظهار داشت: دولت نگاه ویژه‌ای ‌به مقوله اشتغال دارد و تمام برنامه‌ریزی و تلاش خود را در راستای ایجاد اشتغال پایدار در جامعه بنا نهاده و خواسته مجموعه عالی حاکمیتی شهرستان بندرعباس از ادارات تحقق صد در صدی این مهم است.

وی افزود: دستگاه‌ها و اداراتی که سهم خود را در ایجاد اشتغال محقق نسازند، معرفی خواهند شد.

رئیس کارگروه اشتغال شهرستان بندرعباس خاطرنشان ساخت: برای رسیدن به اهداف معین باید برنامه‌ریزی صحیح و هدفمند و راهکارهای معین وجود داشته باشد و این امر مستلزم مشارکت همگانی و عزم جدی تمام دستگاه‌های دخیل در امر اشتغال است.

مرادی تصریح کرد: باید چارچوب‌های مناسب برای جهش‌های بزرگ طراحی شود و استراتژی نهایی رسیدن به اشتغال پایدار باشد.

وی همچنین خواستار ایفای تعهدات ادارات در خصوص ایجاد اشتغال تعیین شده از سوی کارگروه اشتغال استان شد و با اخطار به ادارات کم کار آنها را به فعالیت و برنامه‌ریزی بهتر برای کارآفرینی و اشتغال مولد در جامعه فراخواند.

فرماندار بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: شهر بندرعباس به علت ظرفیت‌های تجاری و اقتصادی که داراست هر ساله میزبان تعداد زیادی کارگران فصلی است که باید با برنامه ریزی صحیح و مدون برای ساماندهی و استفاده از پتانسیل آنها اقدام  عملی صورت پذیرد.

وی ادامه داد: با مطالعات میدانی و پژوهش‌های صورت گرفته سه نقطه در سطح شهر برای ساماندهی کارگران فصلی دیده شده است بنابر توافقات صورت گرفته عملیات اجرایی آن توسط شهرداری بندرعباس در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت می‌پذیرد.

نماینده عالی دولت با انتقاد از وضعیت فعلی کارگران فصلی خاطرنشان کرد: ضرورت دارد در شهر بندرعباس که به عنوان یک شهر بندری مطرح است، کارگران فصلی مورد ساماندهی قرار گیرند.

وی بیان داشت: این طرح با ایجاد زمینه مناسب اشتغال، جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی و دسترسی آسان مردم به کارگران ساختمانی در حال پیگیری بوده و با جدیت دنبال می‌شود.                                             

انتهای پیام/88001/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول