اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری قلعه‌گنج عنوان کرد

سوءاستفاده شیادان از مسئله ابطال شناسنامه

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری قلعه‌گنج گفت: یکی از مشکلات اجتماعی و امنیتی مسئله ابطال شناسنامه است که با توجه به عدم آگاهی مردم موجب سوءاستفاده افراد شیاد قرار می‌گیرد و مشکلات عدیده‌ای را برای مردم ایجاد می‌کند.

سوءاستفاده شیادان از مسئله ابطال شناسنامه

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، ایوب فلاحی صبح امروز در جریان بازدید از اداره ثبت احوال این شهرستان اظهار داشت: در ثبت وقایع تولد و وفات باید همه مسئولان مرتبط با این مقوله همکاری لازم را با اداره ثبت احوال داشته باشند.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات اجتماعی و امنیتی شهرستان و کشور مسئله ابطال شناسنامه است که با توجه به عدم آگاهی مردم موجب سوءاستفاده افراد شیاد قرار می‌گیرد و مشکلات عدیده‌ای را برای مردم ایجاد و حجم پرونده‌های قضایی را بیشتر می‌کنند.

سرپرست فرمانداری قلعه‌گنج تصریح کرد: دهیاران و شوراها باید در زمینه ثبت وقایع حیاتی به صورت هفتگی آمار ولادت و وفات را به اداره ثبت احوال ارسال و بخشداری‌ها نیز موظف هستند این آمار را به صورت ماهانه و جمع‌بندی شده اعلام کنند.

فلاحی در پایان از کارکنان اداره ثبت احوال شهرستان قلعه‌گنج با اهدای لوح تقدیر کرد.

انتهای پیام/80004/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول