اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی فارسان:

مجتمع‌های دام و قارچ در فارسان احداث می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیر جهادکشاورزی شهرستان فارسان گفت: اقدامات لازم در راستای راه اندازی مجتمع‌های دام و قارچ در این شهرستان اجرایی می‎شود.

مجتمع‌های دام و قارچ در فارسان احداث می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، ابراهیم شیرانی صبح امروز در نشست شورای اداری جهادکشاورزی این شهرستان، اظهار داشت: اجرای صحیح طرح‌ها و پیگیری روند امور جاری نیازمند پیگیری بیشتر و جدی‎تر همکاران و فعال کردن فعالیت‌های ترویجی درسطح حوزه عمل شهرستان است.

وی راه‌اندازی مجتمع‌های دام و قارچ را بسترساز ایجاد فرصت‎های اشتغالزایی در این شهرستان برشمرد و گفت: بر همین اساس مقرر شد مسئولین واحدهای امور دام و امور اراضی و باغبانی با مشارکت واحد حقوقی و معاونت فنی نسبت به پیگیری و راه اندازی مجتمع‌های دام و قارچ و یا تصمیم گیری در باره جایگزینی و. اقدامات لازم را انجام دهند.

شیرانی ادامه داد: پیگیری پرونده‎های متقاضی دریافت تسهیلات بانکی از محل کمک‌های فنی و اعتباری و کارگروه توسعه کشاورزی همچنان مجدانه توسط همکاران پیگیری شود.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان فارسان با اشاره به نقش کشاورزی در روند توسعه این شهرستان، ابراز داشت: کشاورزی به عنوان کهن‌ترین فعالیت تولیدی، مهم‌ترین فعالیت اقتصادی همه کشورهای جهان از سالیان گذشته تاکنون است.

وی افزود: امروزه نیز بخش کشاورزی در بسیاری از کشورهای درحال توسعه بخش غالب اقتصاد ملی به شمار می‌رود، به طوری که رشد و توسعه اقتصادی این کشورها ارتباط بسیار تنگاتنگی با توسعه کلی بخش کشاورزی آنها دارد و به عبارتی دیگر توسعه کشاورزی در چارچوب توسعه ملی کشور مورد بحث قرار می‌گیرد.

شیرانی خاطرنشان کرد: کشاورزی به عنوان کهن‌ترین فعالیت تولیدی، مهم‌ترین فعالیت اقتصادی همه کشورهای جهان از سالیان گذشته تاکنون است،  امروزه نیز بخش کشاورزی در بسیاری از کشورهای در حال توسعه بخش غالب اقتصاد ملی به شمار می‌رود، به طوری که رشد و توسعه اقتصادی این کشورها ارتباط بسیار تنگاتنگی با توسعه کلی بخش کشاورزی آنها دارد و به عبارتی دیگر توسعه کشاورزی در چارچوب توسعه ملی کشور مورد بحث قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/68001/ح/20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول