اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی هفتکل خبر داد

پیشرفت 95 درصدی ساخت مجتمع دامپروری هفتکل

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی هفتکل از پیشرفت 95 درصدی عملیات ساخت مجتمع دامپروری هفتکل خبر داد.

پیشرفت 95 درصدی ساخت مجتمع دامپروری هفتکل

سید حمیدرضا رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هفتکل اظهار کرد: به منظور افزایش سطح تولیدات دامی و اشتغالزایی، مجتمع دامپروری هفتکل در زمینی به مساحت 30 هکتار در حال ساخت است که با بهره‌برداری از این مجتمع، اقتصاد هفتکل دگرگون می‌شود.

وی افزود: این مجتمع 50 واحدی نقش اساسی در ساماندهی دامپروری‌های منطقه ایفا می‌کند و بزرگترین واحد تولیدی در شهرستان به شمار می‌‌رود.

مدیر جهاد کشاورزی هفتکل اضافه کرد: زیرساخت‌های مجتمع شامل برق، جاده، دسترسی آب و جدول‌گذاری به پایان رسیده و واحدهای آن آماده تحویل به متقاضیان است.

وی اظهار امیدواری کرد در آینده نزدیک بهره‌برداری از این مجتمع آغاز شود و واحدها به متقاضیان واگذار شود.

رشیدی از سرمایه‌گذاران هفتکل خواست به منظور بهره‌برداری از واحدهای این مجتمع به مدیریت جهاد کشاورزی هفتکل مراجعه کنند تا در صورت دارا بودن شرایط، واحدها در اختیار آنان قرار گیرد.

وی ساخت این مجتمع دامپروری را توجه ویژه دولت به مناطق محروم دانست و از رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان و کسانی که در ساخت این مجتمع اقتصادی همکاری داشتند تشکر کرد.

مدیر جهاد کشاورزی هفتکل هدف از راه‌اندازی این مجتمع را افزایش تولیدات دامی، اشتغال‌زایی بالا، توسعه وآبادانی شهرستان اعلام کرد و افزود: هزینه اجرای این طرح بزرگ را سازمان جهاد کشاورزی خوزستان تأمین کرده است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول