اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بروجن در مجلس:

حماسه 9 دی تجلی‌گاه ثابت‌قدمی ملت ایران است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: حماسه 9 دی تجلی‌‌گاه استواری و ثابت قدمی ملت ایران است.

حماسه 9 دی تجلی‌گاه ثابت‌قدمی ملت ایران است

امیرعباس سلطانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: مردم کشور در 9 دی به طور فراگیر و خودجوش وارد عرصه شدند و با حضور چشمگیر و پرشور، تعهد خود را نسبت به ارزش‌ها و آرمان‌های نظام نشان دادند.

وی افزود: در جریان فتنه 88، فتنه‌گران با ادعای تقلب در انتخابات، ارزش‌های نظام را مورد حمله و هجمه خود قرار دادند و این موضوع از سوی ملت انقلابی کشور بی‌پاسخ نماند و سبب شد تا بساط فتنه‌گران با ذلت تمام برچیده شود.

سلطانی با بیان اینکه نظام انقلاب اسلامی برگرفته از فرهنگ و مکتب حسینی است، تصریح کرد: زمانی که در جریان فتنه 88، حرمت عاشورا و ارزش‌های آن از سوی فتنه‌گران شکسته شد، صبر مردم به سر آمد و با تمام وجود وارد عرصه شدند.

این مسئول ادامه داد: مردم با حضور همه‌جانبه و خودجوش خود به دشمنان نظام و اسلام نشان دادند که هیچ‌گاه فریب ترفندهای دشمن را نخورده و در تشخیص حق و باطل همواره به درستی تصمیم گرفته‌اند.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در جریان حضور حماسی مردم در روز 9 دی، هیچ ‌یک از دستگاه‌های حکومتی نقشی نداشته، متذکر شد: حضور مردم در 9 دی، خودجوش بود و هیچ یکی از دستگاه‌های حاکمیتی در شکل‌گیری این حضور نقشی نداشتند.

سلطانی در ادامه به حضور همیشه در صحنه مردم چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و گفت: مردم این استان در مقاطع مهم و حساس کشور احساس مسئولیت کرده و با حضور حماسی خود دشمن را همواره ناکام گذاشته است.

وی با بیان اینکه مردم این استان در عرصه‌های ملی و دینی کشور همواره پیشگام هستند، متذکر شد: مردم استان در صحنه‌های مختلف به ویژه در دوران هشت سال دفاع مقدس پیشگام بوده و رزمندگان استان در جبهه‌های حق و باطل خط‌شکن بودند.

این مسئول در پایان با قدردانی از مردم استان، خاطرنشان کرد: مردم استان با تیزهوشی بالا همواره رسالت انقلابی و اسلامی را به خوبی ایفا کرده‌اند.

انتهای پیام/68004/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول