اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرکرد در مجلس:

حماسه 9 دی نشان داد مردم از خواص جلوتر هستند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرکرد در مجلس گفت: حماسه 9 دی نشان داد که شعور و فهم مردم بالاتر از خواص کشور است و از این ناحیه مردم از خواص خیلی جلوتر هستند.

حماسه 9 دی نشان داد مردم از خواص جلوتر هستند

سعید زمانیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: 9 دی خروش مردم مومن و انقلابی کشور را به منصه ظهور رساند و به جهانیان نشان داد که ملت ایران هیچ‌گاه دست از دفاع از نظامشان برنمی‎دارند.

وی افزود: حماسه 9 دی نشان داد که مردم کشور با تمام وجود از دستاوردهای نظام دفاع کرده و محکم و استوار در حمایت از ولی‌فقیه خود در میدان حضور پیدا می‌کنند.

زمانیان با بیان اینکه ملت ایران از بینش و درک بالایی برخوردار هستند، تصریح کرد: حماسه 9 دی نشان داد که شعور و فهم مردم بالاتر از خواص کشور است و از این ناحیه مردم از خواص خیلی جلوتر هستند.

این مسئول، حماسه 9 دی را مشت محکمی به دهان دشمنان و فتنه‌گران دانست و متذکر شد: فتنه‌گران و دشمنان نظام بعد از حماسه 9 دی دریافتند که این مردم به هیچ طریقی با آن‌ها سر سازش ندارند و باید بساط خود را هر چه سریع‌تر جمع کنند.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حماسه 9 دی یکی از شعائر الهی است، متذکر شد: 9 دی یکی از شعار الهی است که توسط مردم متبلور و به منصه ظهور رسید.

وی با بیان اینکه حماسه 9 دی باید سرمشق تحولات آتی کشور شود، اذعان داشت: این حرکت بزرگ باید سرمشق همه مردم کشور اعم از خواص و غیرخواص برای جریانات و تحولات آینده کشور باشد.

زمانیان با قدردانی از حضور مردم این استان در راهپیمایی 9 دی، خاطرنشان کرد: مردم این استان همواره در صحنه‌های مهم و حساس کشور حضور به موقعی داشته‌اند و ضروری است تا به واسطه قدردانی از آن‌ها در پیگیری مسائل و مطالباتشان اهتمام ویژه‌ای به کار گرفت.

انتهای پیام/68004/ن20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول