اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهارستان:

9 دی یادآور بصیرت و تجدید میثاق با ولایت است

خبرگزاری فارس: فرماندار بهارستان گفت: 9 دی یادآور بصیرت و تجدید میثاق امت ایران اسلامی با ولایت و رهبری است.

9 دی یادآور بصیرت و تجدید میثاق با ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهارستان، یونس نوبخت عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که در محل فرهنگسرای قلم نسیم شهر برگزار شد، اظهار داشت: روز 9 دی یادآور نمایش بصیرت و تجدید میثاق امت ایران اسلامی با ولایت و رهبری در تاریخ انقلاب اسلامی می‌باشد.

وی افزود: به خوبی می‌دانیم که دشمن از عناد با ملت ایران دست برنمی‌دارد و اگر بصیرت و آگاهی مردم این کشور در سایه ولایت و رهبری نباشد، دشمن می‌تواند با استفاده از ترفندهای مختلف، از قبیل جنگ نرم، جنگ اقتصادی، انقلاب‌های مخملی و ... به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ضربه بزند.

این مسئول تأکید کرد: امروز تحریم‌های اقتصادی یک بهانه است لذا وحدت و یکپارچگی و بصیرت مردم در برابر توطئه‌های دشمن مانع از پیروز شدن دشمن در این جنگ اقتصادی و روانی می‌شود.

فرماندار بهارستان بیان داشت: در 8 سال دفاع مقدس، اقشار مختلف مردم در برابر جنگ نظامی مورد آموزش قرار گرفتند ولی متاسفانه در شرایط فعلی جامعه، به مردم  برای مقابله با جنگ اقتصادی آموزش‌های لازم ارائه نشده و اطلاع‌رسانی دقیق و کاملی هم از سوی رسانه‌ها و نشریات از مسائل اقتصادی کشور نداشته‌ایم.

وی گفت: باید بخش‌های مختلف کشور در زمینه آگاهی‌بخشی، آموزش و اطلاع‌رسانی به مردم درباره مسائل اقتصادی فعال شوند، مردم در اثر تبلیغات منفی دشمنان نظام، بیشتر احساس مشکل اقتصادی می‌کنند.  

*انتخابات تجلی حضور مردم است

فرماندار شهرستان بهارستان گفت: انتخابات یکی از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی و تجلی حضور مردم در عرصه‌های دفاع از آرمان‌های نظام است.

وی افزود: همه مسئولان و اقشار مختلف مردم باید تلاش کنند که انتخابات آتی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا با شکوه بیشتر و بدون بهره‌گیری از امکانات دولتی و بیت‌المال برگزار شود، البته باید توجه داشت که دولت مجری انتخابات است و همه مسئولان ادارات باید با تمام امکانات و در برگزاری انتخابات در خدمت ستاد قرار گیرند.

*تهیه طرح تفصیلی شهر صالح آباد

در ادامه این نشست حیدر لطفی رئیس شورای اسلامی شهر صالح‌آباد نیز طی سخنانی اعلام کرد: طرح تفصیلی شهر صالح‌آباد تهیه شده است که امیدواریم تا قبل از پایان سال‌جاری این طرح، تصویب و ابلاغ شود.

لطفی افزود: شهر صالح‌آباد در طی 4 سال گذشته از رشد و توسعه بسیار مطلوبی برخوردار شده و در حال حاضر سرانه فضای سبز این شهر از یک سانتی‌متر به 6 متر مربع افزایش یافته و به زودی 45 هکتار دیگر به مجموعه فضای سبز این شهر افزوده خواهد شد.

وی بیان داشت: در سال 86 شهرداری صالح‌آباد بالغ بر 20 میلیارد ریال بدهی داشت، در حالی که امروز هیچ‌گونه بدهی نداشته و پروژه‌های عمرانی به سرعت در حال اجرا می‌باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر صالح‌آباد افزود: با توجه به جمعیت شهر صالح‌آباد و به منظور ارائه خدمات بیشتر دستگاه‌های خدمات‌رسان به مردم این منطقه، ضرورت دارد که این منطقه به بخش ارتقا یابد، تا مردم از خدمات‌رسانی بیشتری بهره‌مند گردند.  

*کاهش چشمگیر جرایم در بهارستان

در ادامه نشست شورای اداری شهرستان بهارستان همچنین ولی‌الهی اصغری معاون سیاسی انتظامی فرماندار بهارستان نیز طی سخنانی اظهار داشت: تنها با گذشت 2 ماه از استقلال فرماندهی انتظامی شهرستان بهارستان و با تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای انتظامی و امنیتی شهرستان، کاهش چشمگیر جرایمی نظیر کیف قاپی، چاقوکشی و دیگر جرایم خشن در سطح این شهرستان شاهد هستیم.

اصغری با اشاره به قرار گرفتن در آستانه انتخابات آتی کشور، بیان داشت: دشمنان این نظام سعی دارند تا به عناوین مختلف و با ورود اشخاصی در عرصه انتخابات، همانند فتنه سال 88 عمل کنند، غافل از اینکه مردم به خوبی می‌دانند که کسانی که در این دوره از انتخابات شوراها و ریاست جمهوری ساز مخالفت بزنند، سر در آخور بیگانگان و دشمنان نظام دارند.

در پایان جلسه شورای اداری شهرستان بهارستان روسای جدید برخی از دستگاه‌های اجرایی که به تازگی منصوب شدند معرفی و از خدمات نفرات قبلی آنها  تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/2302/ت/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول