اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

پشتیبانی ملت در 9 دی به انقلاب خون تازه‌ای تزریق کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل گفت: پشتیبانی ملت ایران در 9 دی به پایه‌های مستحکم انقلاب اسلامی خون تازه‌ای تزریق کرد.

پشتیبانی ملت در 9 دی به انقلاب خون تازه‌ای تزریق کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف اکبری عصر امروز در نشست جمعی از معتمدان و ریش سفیدان و مدیران دستگاه‌های فرهنگی در آستانه پاسداشت 9 دی اظهار داشت: حماسه ماندگار 9 دی همچون یوم‌الله عظیمی در تاریخ سراسر افتخار و طلایی انقلاب اسلامی باشکوه‌تر از سال‌های اخیر برگزار شده و همه دنیا به عظمت این ملت پی بردند.

وی تصریح کرد: برگزاری باشکوه‌تر یوم‌الله 9 دی عهد و پیمان مجدد با آرمان‌های بلند انقلابی است که در این روز نمایشی از بصیرت و هوشیاری این ملت در عرصه به تبلور درآمد.

اکبری 9 دی ماه را به عنوان خلق حماسه بزرگ ملت ایران در پاسداری از بهترین سرمایه‌های اعتقادی و انقلابی این نظام توصیف کرد و ادامه داد: دفاع از حریم ولایت و رهبری نقطه اشتراک و دلدادگی همه شیفتگان به جایگاه رفیع ولایت و حفظ خط قرمز در پاسخ کوبنده به فتنه‌گران مزدور صفت است.

این مسئول خاطرنشان کرد: همان‌هایی که با چشم طمع در فکر براندازی نظام و آسیب زدن به اقتدار و صلابت ملی بودند اما درایت، بصیرت و تیزبینی و موقعیت‌شناسی امت وفادار به آرمان‌های بلند انقلابی، توطئه دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی را نقش بر آب کرد.

وی حضور دستجات عزاداری و هیئت‌های مذهبی را در این حماسه طوفانی ملت ایران ستودنی و بی‌نظیر توصیف کرد و بیان داشت:‌ این حرکت نشان داد که مردم ایران تابع مرام و مکتب حسینی هستند که هیچ وقت ارزش‌های آن زیر سئوال نمی‌رود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار اردبیل اضافه کرد: هتاکی‌های بی‌شرمانه به بیرق عزای حسینی و گستاخی وقیحانه در رقص و پایکوبی ظهر عاشورا غیرت و عظمت حضور حسینیان در دفاع از آرمان‌های انقلابی و ولایی را به خوبی نشان داد.

وی از برجستگی‌های دیگر این حماسه ماندگار را حضور سیل‌آسای جوانان، نوجوانان و دانشجویان اعلام کرد و گفت: امسال نیز برنامه‌های گرامیداشت 9 دی در سطح مراکز آموزشی، دانشگاه‌ها و مدارس با نواخته شدن زنگ بصیرت و پاسداری از ولایت با محتوای خاص و حلاوت روشنگرانه‌ای برپا می‌شود.

اکبری تشکیل جلسات روشنگری و تبیین وقایع اتفاق افتاده در بعد از فتنه سال 88 را تکلیف همه نهادهای انقلابی و دستگاه‌های اجرایی دانست.

وی تصریح کرد:‌ مراسم نمادین 9 دی در مرکز استان و روز شنبه 9 دی در حسینیه ثارالله برگزار و جلوه‌های وحدت‌آفرین، عزت‌بخش و بصیرت‌افزای مردم مؤمن و انقلابی به تصویر کشیده می‌شود.

انتهای پیام/62006/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول