اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آبیک:

حماسه 9 دی سبب تثبیت نظام شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک گفت: خلق حماسه 9 دی از سوی ملت شریف ایران سبب تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی شد.

حماسه 9 دی سبب تثبیت نظام شد

حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) و با حرکت ملت ایران در مسیر قرآن کریم، اهل بیت (ع) و دین مبین اسلام، دشمنان احساس یاس و ناامیدی کردند به همین خاطر تصمیم گرفتند از روند پیشرفت انقلاب اسلامی جلوگیری کنند که جنگ نظامی را به راه انداخته و پس از آن جنگ فرهنگی را به راه انداختند تا به زعم خود نظام را براندازند.

وی افزود: دشمنان برای اینکه نظام را ناکارآمد جلوه دهند در سال 88 با عوامل و دست نشانده‌های داخلی خود در کشور، فتنه و آشوب به راه انداختند و به اهل بیت (ع) به ویژه ساحت مقدس امام حسین (ع) و نیز توهین به امام راحل را به راه انداختند، ولی از این نکته غافل بودند که ملت ایران و نظام اسلامی صاحبی دارد و در زیر سایه صاحب‌الزمان(عج) رهبر معظم و فقیدی دارد که در مسند خلافت نشسته‌اند و ناخدای ایران اسلامی و مسلمین جهان محسوب می‌شوند.

این مسئول ادامه داد: حماسه 9 دی با بصیرت کامل، آگاهی و ولایتمداری مردم خلق شد، مردمی که از هیچ گروه و حزبی چشم‌داشتی نداشتند و خالصانه به همراه هیئت‌های مذهبی حماسه‌ای آفریدند که پاسخ دندان شکن، محکم و کوبنده به دشمنان انقلاب اسلامی بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: شعارهای حماسه 9 دی، شعارهای کلیشه‌ای و تکراری نبود بلکه شعارهای جدیدی بود که از پیوند عشق به ولایت، عاشورا، انقلاب و نفرت دشمنان از حریم ولایت به دست آمده بود و ثابت کرد که مردم تنها برای دفاع از هویت نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت به میدان آمده بودند.

حسینی از برگزاری بیش از 20 گفتمان دینی همزمان با فرارسیدن حماسه 9 دی در شهرستان آبیک خبر داد و گفت: 20 گفتمان دینی با محوریت «بصیرت و ولایت‌مداری» در مدارس مقطع دبیرستان با حضور اساتید دانشگاه و روحانیون شهرستان برگزار می‌شود و همچنین یک گفتمان با محوریت «بصیرت و ولایت‌مداری» در شبکه بهداشت و درمان، یک گفتمان در فرمانداری با حضور مسئولان، دهیاران و شوراهای اسلامی شهرها و روستاها، یک گفتمان برای تمام اقشار در سالن آمفی‌تئاتر شهید آوینی مجتمع فرهنگی و هنری باران و یک گفتمان در آمادگاه اصلی و عمومی آبیک برگزار می‌شود.

انتهای پیام/77006/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول