اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی تاکید کرد

لزوم تکاپوی مدیران برای جذب کامل تسهیلات کارگروه توسعه کشاورزی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی گفت: در صورت عدم جذب کامل تسهیلات کارگروه توسعه بخش کشاورزی در موعد مقرر توسط شهرستان‌ها، تسهیلات به سایر شهرستان‌ها سوق داده می‌شود.

لزوم تکاپوی مدیران برای جذب کامل تسهیلات کارگروه توسعه کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مسعود محمدیان صبح امروز در جلسه بررسی اعتبارات توسعه بخش کشاورزی که مدیران بانک کشاورزی نیز حضور داشتند، ضمن تاکید بر جذب اعتبارات طرح‌های کشاورزی اظهار کرد: تحقق این امر با تعامل و همدلی بین مدیریت‌های جهاد کشاورزی و بانک کشاورزی شهرستان‌ها، با لحاظ کردن دقت و سرعت دادن به کارها امکانپذیر است.

وی 50 درصد مشکلات پرونده‌های عودتی را پیگیری نکردن متقاضی، 10 درصد معضل آورده، پنج درصد دفترخانه‌ای و 35 درصد مشکل وثیقه و استعلام‌ها عنوان کرد و افزود: مقرر شد شهرستان‌ها تا 15 دی‌ماه نسبت به جذب اعتبارات مصوب و تخصیصی اقدامات لازم را به عمل آورند.

محمدیان با بیان اینکه در جلسات کار‌گروه توسعه بخش کشاورزی استان مقرر شده است که آورده متقاضی به موازات وام تخصیصی تکمیل شده و مشکل ثبت و دفترخانه از طریق مدیریت امور اراضی پیگیری شود، ادامه داد: پرونده‌های عودتی باید حداکثر تا 15 دی‌ماه از طرف متقاضی پیگیری و رفع ابهام شود در غیر این صورت پرونده حذف و متقاضی جدید جایگزین می‌شود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان با بیان اینکه تاکنون شهرستان‌های جلفا، آذرشهر، بناب، هریس و عجب‌شیر در جذب تسهیلات مصوب کارگروه توسعه کشاورزی نمره قابل قبولی نداشته‌اند، افزود: شهرستان‌های چاراویماق با 124 درصد، اهر با 102 درصد، ملکان با 85 درصد و خداآفرین با 77 درصد به ترتیب بیشترین میزان جذب تسهیلات را داشته‌اند که لازم می‌دانیم از تلاش‌های فرمانداران و مدیران جهادکشاورزی این شهرستان‌ها قدردانی کنیم.

وی با بیان اینکه در سال 91 بیش از 2700 میلیارد ریال از بابت طرح توسعه کشاورزی تسهیلات به آذربایجان‌شرقی اختصاص یافته است، افزود: باید با تلاش و همفکری سعی کنیم تا در موعد مقرر نسبت به جذب و به‌کارگیری این میزان تسهیلات در بخش کشاورزی اقدامات لازم را به عمل آوریم.

محمدیان بهترین گام برای توسعه آذربایجان‌شرقی را احیا و ترویج کشاورزی و باغات میوه دانست و گفت: کارگروه توسعه بخش کشاورزی استان با حمایت اداری و مالی از مجریان طرح‌های باغداری، آینده خوبی برای حوزه کشاورزی و باغداری استان متصور است.

انتهای پیام/60002/ز/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول