اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی:

120 هزار دانشجو در آذربایجان‌غربی تحصیل می‌کنند

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر 120 هزار نفر دانشجو در دانشگاه‌های مختلف آذربایجان‌غربی در حال تحصیل هستند.

120 هزار دانشجو در آذربایجان‌غربی تحصیل می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از نقده وحید جلال‌زاده بعد از ظهر امروز در نشست با اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور، آزاد اسلامی و علمی و کاربردی شهرستان نقده که در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور این شهرستان ترتیب یافت، اظهار داشت: روند رو به رشد دانشگاه‌ها را پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد هستیم که این امر نشان از پویایی و تحرک در دانشگاه‌ها است.

وی با اشاره به ثمرات انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهدیم که روند علمی در دانشگاه‌ها رشد چشمگیری دارد.

جلال‌زاده با اشاره به رشد کیفی و کمی دانشگاه‌ها، افزود: تعداد دانش‌آموزان این استان در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی 5 هزار نفر بود که این میزان در سال جاری به 120 هزار نفر افزایش یافته است.

وی با اشاره به رشد تعداد جمعیت دانشجویی در استان، اعلام کرد: این رشد و پویایی نشان از حرکت رو به جلو در دانشگاه‌های استان و نشان از علاقه و اشتیاق جوانان برای کسب علم است.

استاندار آذربایجان‌غربی توجه به نیازهای جامعه را در این زمینه خواستار شد و گفت: با توجه به رشد روزافزون رشته‌های دانشگاهی، لازم است تا این رشته‌ها متناسب با نیاز جامعه رشد یابند.

جلال‌زاده دستیابی به علوم نوین را گام مؤثر دیگر توسط جوانان برای رشد ایران اسلامی در زمینه‌های علمی عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به متوسط سن دانشمندان ایران که 25 سال تا 35 ساله هستند به خوبی می‌توانیم ببینیم که جوانان ایران اسلامی با قدرت علمی و دانش فنی در حال طی مسیر هستند.

انتهای پیام/61001/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول