اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل هلال احمر مازندران خبر داد

امدادرسانی به 29 حادثه جاده‌ای در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: در 2 هفته گذشته امدادگران جمعیت هلال احمر مازندران موفق شدند به 29 حادثه جاده‌ای خدمات مورد نیاز را ارائه دهند.

امدادرسانی به 29 حادثه جاده‌ای در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران، مهدی ولی‌پور گفت: امدادرسانی به 5 حادثه برف و کولاک، 4 مورد حادثه سیل و آبگرفتگی و 5 مورد خدمات حضوری، 2 فقره رهاسازی افراد از خودروهای تصادفی و یک مورد اطفای حریق از دیگر اقدامات انجام شده نجاتگران جمعیت هلال احمر استان در مدت یاد شده بوده است.

وی تصریح کرد: بر اساس این گزارش در مجموع بیش از 287 نفر از حادثه‌دید‌گان از خدمات جمعیت هلال احمر استان بهره‌مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: برای انجام خدمات فوق بیش از 58 تیم مجهز امدادی و 45 دستگاه آمبولانس و خودروی امدادی به‌کارگیری شد.

وی بیان داشت: داوطلبان بازوان توانمند جمعیت هلال احمر در فرایند خدمت‌رسانی محسوب می‌شوند که پاسداشت آنان در واقع صیانت از کرامت انسانی است.

ولی‌پور ادمه داد: یکی از سیاست‌های راهبردی جمعیت هلال احمر، بسترسازی و ترویج فرهنگ مشارکت داوطلبانه در ارائه خدمات بشردوستانه است.

این مسئول استانی خاطر نشان کرد: به‌طور کلی یکی از نتایج اصلی تکوین و توسعه جوامع انسانی گسترش و تقویت مشارکت فعالانه و داوطلبانه اکثریت افراد در امور مختلف اجتماعی است که جمعیت هلال احمر نمونه بارز تجلی اینگونه اقدامات است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با بیان اینکه رویکرد ما در جمعیت هلال احمر استان نیز استفاده از همه ظرفیت‌های داوطلبانه برای ارائه خدمات بشردوستانه به اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند است، تصریح کرد: هم‌اکنون بیش از 50 هزار نفر عضو داوطلب جمعیت استان هستند که این امر نشان‌دهنده اعتماد شهروندان به جمعیت هلال احمر استان است.

انتهای پیام/86018/ب/د1000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول