اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس توسعه بازرگانی بوشهر خبر داد

توزیع برنج هندی با قیمت هر کیلو 28 هزار ریال در بوشهر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تنظیم و توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در راستای تنظیم بازار، توزیع برنج هندی به قیمت هر کیلوگرم 28 هزار ریال در بسته‌های 10کیلوگرمی در استان بوشهر آغاز شده است.

توزیع برنج هندی با قیمت هر کیلو 28 هزار ریال در بوشهر

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد عباسیان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به هماهنگی‌هایی که در شهرستان بوشهر انجام شده برنج تنظیم بازار جذب و از طریق مراکز خرید خانوار یک، دو و سه و بازار روز، فروشگاه‌های رفاه، اتکاء از 12 آذر ماه امسال با قیمت مصوب توزیع می‌شود.

وی افزود: در شهرستان‌های تابعه نیز با همکاری ادارات صنعت، معدن و تجارت عرضه برنج هندی تنظیم بازار توسط فروشگاه‌های صنفی منتخب با همین قیمت عرضه می‌شود.

عباسیان اظهار کرد: این سازمان بر نحوه فعالیت عاملین فروش نظارت دقیق و مستمر خواهد داشت و شهروندان می‌توانند شکایات خود را به شماره‌های 124 یا سامانه پیام‌گیر 30006124 این سازمان اعلام تا متخلفان مورد پیگرد قانونی قرار گیرند.

124 سامانه ارتباطی مطمئن برای انعکاس گزارشات مردمی

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر نیز به خبرنگاران گفت: افزایش غیرمنطقی قیمت با توجیه افزایش نرخ ارز توسط واحدهای صنفی تخلف رایجی است که در حال حاضر در بازار مشاهده می‌شود.

حیدر یزدان‌شناس افزود: مردم و همشهریان در صورت مشاهده تخلفاتی نظیر گرانفروشی، کم‌فروشی و افزایش بی‌رویه قیمت‌ها تحت لوای افزایش نرخ ارز مراتب را از طریق ستاد خبری با تلفن 124 به بازرسین سازمان صنعت، معدن و تجارت منعکس کنند.

وی اضافه کرد: سامانه ارتباطی 124 راهی مطمئن برای انعکاس گزارشات مردمی است که در اسرع‌وقت به گزارشات آنان رسیدگی می‌شود.

یزدان‌شناس اظهار داشت: در مدت هفت ماهه گذشته سال جاری بیش از 850‌ هزار پرونده تخلف برای واحدهای صنفی تشکیل شده که نشان از رشد چشمگیر تعداد بازرسی‌ها و نظارت بر بازار طی ماه‌های گذشته است.

وی تصریح داشت: نقطه مکمل فرآیند بازرسی حضور ناظران افتخاری در سطح بازار و ارتباط  همشهریان با سازمان صنعت، معدن و تجارت در ارائه گزارش تخلفات صنفی است زیرا مردم بهترین بازرسین و ناظرین هستند.

انتهای پیام/66006/ر/خ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول