اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی هفته گذشته انجام شد

بازرسی از واحدهای تولیدی و توزیعی در کرمانشاه

خبرگزاری فارس: طی هفته گذشته بازرسان اداره بازرسی و کشف کالای قاچاق ضمن نظارت و بازرسی از واحدهای تولیدی و توزیعی در سطح شهر کرمانشاه از واحدهای صنفی نیز بازرسی به‌ عمل آورند.

بازرسی از واحدهای تولیدی و توزیعی در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت‌، معدن و تجارت استان کرمانشاه، طی هفته گذشته بازرسان اداره بازرسی و کشف کالای قاچاق ضمن نظارت و بازرسی از واحدهای تولیدی و توزیعی در سطح شهر کرمانشاه از واحدهای صنفی نیز بازرسی به‌ عمل آوردند که طی آن منجر به تشکیل ده‌ها پرونده تعزیراتی شد‌.

فروشنده متخلف انواع موکت به تعزیرات رفت 

براساس گزارش مردمی از طریق تلفن 124 یک فروشنده موکت که اقدام به گران‌فروشی می‌کرد پس از اعزام بازرسان به محل و بررسی دفاتر فروش‌، تخلف گران‌فروشی نامبرده محرز شد و پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شد‌.

معرفی عمده فروش لوازم آرایش و بهداشتی به تعزیرات

یک عمده فروش لوازم آرایشی و بهداشتی در کرمانشاه که کالاهای خود را گران‌تر از قیمت‌های مصوب به مشتریان عرضه می‌کرد توسط اکیپ بازرسان معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت‌، معدن و تجارت‌، مورد شناسایی واقع شد و به تعزیرات معرفی شد‌.

تشکیل پرونده تعزیراتی برای یک عمده فروش ظروف یک‌بار

بازرسان اداره بازرسی و کشف کالای قاچاق به دنبال بازرسی از یک واحد صنفی عمده فروش ظروف یک‌بار مصرف‌، متوجه گران‌فروشی اجناس این عمده فروش توسط متصدی آن شدند‌ و به منظور صدور حکم لازم به تعزیرات معرفی کردند‌.

گران‌فروشی برنج در کرمانشاه

یک فروشنده برنج مشمول طرح که در بازار مبادرت به فروش با قیمت آزاد کرده بود، به تعزیرات حکومتی معرفی شد و بازرسان میزان تخلف نامبرده را بیش از 3.5 میلیون ریال برآورد کردند.

عرضه خارج از شبکه گاز مایع

بازرسان معاونت بازرسی و نظارت، تعدادی از توزیع‌کنندگان گاز مایع را که اقدام به عرضه خارج از شبکه گاز کرده بودند‌، شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی کردند‌.

بازرسان میزان تخلف نامبرده را بیش از 17 میلیون ریال برآورد کردند.

گران‌فروشی گاز مایع توسط یک شرکت توزیعی

طی بازرسی به‌عمل آمده توسط بازرسان معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت که به‌ منظور مقابله با تخلفات اقتصادی در بازار انجام می‌شود، گران‌فروشی گاز مایع به میزان 195 میلیون ریال توسط مدیر عامل این شرکت، مسجل و به ‌منظور ادای توضیحات و صدور حکم لازم به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

مدیرعامل یک شرکت توزیعی به تعزیرات حکومتی معرفی شد

بازرسان معاونت بازرسی و نظارت این سازمان، در پی بازرسی از یک شرکت توزیعی بررسی اسناد و مدارک موجود در این شرکت، متوجه گران‌فروشی کالاهای شرکت به مشتریان شدند و مدیرعامل آن را به منظور ادای توضیحات و صدور حکم لازم به تعزیرات معرفی کرد.

بازرسان میزان تخلف نامبرده را 95 میلیون ریال برآورد کردند. 

انتهای‌پیام/2700/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول