اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تنظیم بازار سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری:

برنج با نرخ 2650 تومان در چهارمحال و بختیاری توزیع شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تنظیم بازار سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: توزیع برنج با نرخ دو هزار و 650 تومان در فروشگاه‌های بزرگ این استان آغاز شد.

برنج با نرخ 2650 تومان در چهارمحال و بختیاری توزیع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، جهانبخش مرادی صبح امروز در نشست تنظیم بازار این سازمان، اظهار داشت: مردم استان می‌توانند برنج مورد نیاز خود را علاوه بر واحدهای صنفی خوار و بار فروشی از چهار فروشگاه بزرگ رفاه، ایرانیان، 15 خرداد و بسیجیان خریداری کنند.

این مسئول با بیان اینکه توزیع این برنج به وفور ادامه دارد، عنوان شد: نرخ این برنج برای مصرف کننده هر کیلوگرم 26 هزار و 500 ریال است.

مرادی در ادامه نسبت به سوء استفاده سودجویان از کارت‌های بازرگانی هشدار داد و گفت: برخی شبه بازرگانان و تاجر نماها با بهره‌مندی از کارت بازرگانی افراد، اقدام به فعالیت‌های تجاری کرده و هیچگونه مالیاتی برای این فعالیت‌ها پرداخت نمی‌کنند.

رئیس اداره تنظیم بازار سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری افزود:‌ در صورتی که تاجر نماها، مالیات فعالیت‌های بازرگانی انجام شده را پرداخت نکنند، این مالیات به هر میزان به عهده دارنده کارت بازرگانی است.

وی با تأکید بر اینکه مراکز نظارتی باید فعالیت موثر و راهگشایی در تنظیم بازار داشته باشند، گفت: موضوع تنظیم بازار از اهمیت بسیاری برخوردار است.

مرادی با اشاره به ضرورت تنظیم بازار از طریق اقدامات کارشناسانه، اذعان داشت: با توجه به نوسانات قیمت‌ها در ماه‌های اخیر لازم است که تنظیم بازار کالا از طریق نظارت بر مراکز اصلی تولید و توزیع کالا و بررسی مشکلات موجود در تولید و توزیع و قیمت کالاها، انجام شود.

انتهای پیام/68001/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول