اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس قزوین:

مدرسه تخریبی کمال‌آباد در دست اصلاح است

خبرگزاری فارس: مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان قزوین گفت: مدرسه کمال‌آباد در دست اصلاح و بهبود موارد تخریبی است و تاکنون این پروژه 55 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدرسه تخریبی کمال‌آباد در دست اصلاح است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز، محمدجواد حیدری امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان البرز که در سالن جلسات فرمانداری به ریاست غلامرضا حسن‌پور فرماندار البرز برگزار شد، با اشاره به عملکرد آموزش و پرورش در امر نوسازی و تجهیز مدارس شهرستان البرز، اظهار داشت: گام‌های مؤثر در سه سال اخیر برداشته شده که در این مدت، همکاری‌های شهرداری‌ها و شوراهای شهر الوند و محمدیه با آموزش و پرورش چشم‌گیر بوده است.

وی در خصوص مقدار هزینه نوسازی و تجهیز مدارس این شهرستان بیان داشت: بالغ بر 30 میلیارد تومان در طی 6 سال اخیر در شهرستان البرز مصرف شده است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان قزوین ادامه داد: 16 پروژه در شهرک مهرگان در دست اجرا بوده که یکی از این پروژه‌ها تا 95 درصد پیشروی داشته است.

حیدری اذعان داشت: با توجه به آمارهای چند سال اخیر، رسیدگی و اهتمام به مدارس بسیار قابل توجه به نظر می‌رسد.

وی با اشاره به میزان اعتبارات و بودجه نوسازی و تجهیز مدارس این شهرستان ابراز داشت: به هر مقداری که خیرین شهرستان البرز اعتبار در اختیار مسئولان قرار دهند، نوسازی نیز به همان میزان اعتبار هزینه می‌کند.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان قزوین خاطرنشان کرد: نمایندگان این دوره مردم استان قزوین در مجلس شورای اسلامی با پتانسیل بالای خود و توجه ویژه آنان به آموزش و پرورش می‌توانند نقش فراوانی در پیشرفت مدارس این استان داشته باشند.

حیدری در پایان با اشاره به مدرسه تخریبی کمال‌آباد متذکر شد: مدرسه کمال‌آباد در دست اصلاح و بهبود موارد تخریبی است و تاکنون این پروژه 55 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

انتهای پیام /77007/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول