اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش هرمزگان

بیش از 80 درصد مدارس به سیستم متمرکز مالی مجهز هستند

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: تحولات ارزنده‌ای در خصوص خدمات الکترونیک اداری انجام شده و هم اکنون بیش از 80 درصد مدارس تحت وب در استان هرمزگان به سیستم حسابداری و مالی متمرکز مجهز هستند.

بیش از 80 درصد مدارس به سیستم متمرکز مالی مجهز هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد جعفری در نهمین نشست کمیته تحول اداری اظهار داشت: تحولات ارزنده‌ای در خصوص خدمات الکترونیک اداری انجام شده و هم اکنون بیش از 80 درصد مدارس تحت وب در استان هرمزگان به سیستم حسابداری و مالی متمرکز مجهز هستند.

 

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: این خدمات برای فراگیر شدن در سطح تمام مدارس نیازمند فراهم شدن زیرساخت‌ها است که به جد در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه برای داشتن آموزش و پرورش کارآمد باید طرح‌ها و ایده‌های خلاق مورد حمایت باشند به اقدامات ارزنده آموزش و پرورش هرمزگان در زمینه پژوهش اشاره کرد و بیان داشت: پژوهش مبنای کارآمدی است و این مهم در آموزش و پرورش در متن برنامه‌های راهبردی قرار دارد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش هرمزگان در ادامه با قدردانی از عملکرد روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش بیان داشت: به روز رسانی اخبار و تحولات آموزش و پرورش از طریق رسانه‌های جمعی و همچنین پایگاه اینترنتی اداره کل، ارتباط مؤثر با واحدهای اداری، استفاده بهینه از سامانه اطلاع رسانی (پیامک)، انتشارات و همچنین پاسخگویی به موقع از اهم اقدامات روابط عمومی است که خروجی مناسبی را از آموزش و پرورش ارائه کرده است.

وی همچنین کسب رتبه‌های متوالی در جشنواره شهید رجایی را مرهون تلاش جمعی به ویژه حوزه ارزیابی عملکرد عنوان کرد و افزود: در حوزه ساماندهی به موقع و با برنامه نیروی انسانی، اخذ مجوزها و سایر اقدامات، امور اداری آموزش و پرورش عملکرد درخشانی را به نمایش گذاشته است.

جعفری نظام برنامه ریزی و پیگیری اهداف آموزش و پرورش در چارچوب سند تحول بنیادین را حاصل مدیریت جامع و برنامه محور آموزش و پرورش در همه بخش ها دانست که از طریق شورای برنامه‌ریزی دنبال می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش هرمزگان در پایان اقدامات و تحولات در خصوص سیستم اتوماسیون اداری، توزیع به موقع کتب درسی، پرداخت‌های به موقع و سایر اقدامات آموزشی اداری را مورد تقدیر قرار داد.

انتهای پیام/ح/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول