اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار طالقان:

ارائه آموزش‌های بهداشتی در مدارس طالقان افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: فرماندار طالقان گفت: به منظور ارتقای سلامت در بین دانش‌آموزان آموزش‌های بهداشتی در مدارس این شهرستان توسعه می‌یابد.

ارائه آموزش‌های بهداشتی در مدارس طالقان افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ساسان دلاویز ظهر امروز در جمع رابطین بهداشتی و مربیان بهداشت مدارس اظهار داشت: توجه به سلامت شهروندان از مهم‌ترین مقوله‌هایی است که باید بیش از گذشته برای آن برنامه‌ریزی کرد.

وی ادامه داد: توسعه مراکز بهداشتی و آموزش‌های شهروندی یکی از مهم‌ترین راهکارها برای رسیدن به اهداف مورد نظر است.

فرماندار طالقان با تأکید بر اینکه سلامت دانش‌آموزان نیز یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها باید باشد خاطرنشان کرد: براساس تمهیدات اندیشیده شده ارائه آموزش‌های بهداشتی به دانش‌آموزان در مدارس توسعه خواهد یافت.

دلاویز با اشاره به اینکه مربیان بهداشت باید با ارائه این آموزش‌ها در ارتقای سلامت دانش‌آموزان گام بردارند افزود: ارائه این آموزش‌ها می‌تواند بسیار موثر باشد چراکه هنگامی که دانش‌آموزان با آموزش‌های بهداشتی آشنا می‌شوند، این آموزش‌ها به خانواده‌ها نیز انتقال خواهد یافت.

وی ادامه داد: استفاده از لیوان شخصی، زدن مسواک بعد از هر وعده غذایی، عدم استفاده از مواد خوراکی غیراستاندارد، و ... از مهم‌ترین آموزش‌هایی است که رابطین بهداشتی و مربیان بهداشت در مدارس باید به توجه ویژه داشته باشند.

فرماندار طالقان در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه رابطین بهداشت تاثیرگذارترین افراد در سلامت جامعه هستند گفت: باید به رفع مشکلات این قشر از جامعه نیز توجه شود تا آنان بدون دغدغه خاطر به وظایف خود که همان ارتقای سلامت جامعه است، بپردازند.

دلاویز فرهنگ‌سازی در پاک نگهداشتن محیط زیست، ارتقای سطح آموزشی رابطین بهداشتی و همچنین توجه به مسائل بهداشتی در مدارس را از عمده‌ترین مسائلی عنوان کرد که باید بیش از همه چیز مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/2302/صا/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول