اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کاشان:

17 هزار نفر بافنده فرش در کاشان بیمه شدند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت (حوزه تجارت) شهرستان کاشان، از زیر پوشش بیمه قرار گرفتن 17 هزار بافنده فرش دستبافت در این شهرستان خبر داد.

17 هزار نفر بافنده فرش در کاشان بیمه شدند

علی نطاقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: این تعداد بافنده فرش دستبافت در شهرستان کاشان با هماهنگی اتحادیه شرکت سهامی فرش و کارگروه اشتغال این شهرستان زیر پوشش بیمه قرار گرفتند.

وی همچنین از آموزش 2 هزار و 700 نفر بافنده فرش دستبافت در شهرستان کاشان خبر داد و افزود: هنرجویان فرش دستبافت پس از پایان دوره آموزشی گواهینامه مهارتی دریافت کردند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت (حوزه تجارت) شهرستان کاشان در ادامه از پرداخت 500 میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی به متقاضیان توسط این اداره خبر داد و گفت: این تسهیلات به متقاضیان دارای مدرک فنی و حرفه‌ای و یا دانشگاهی بیکاری که از اشتغال در حرفه‌ یا شغلی محروم هستند، پرداخت می‌شود.

نطاقی برگزاری کلاس‌های آموزشی برای اصناف شهرستان کاشان با همکاری ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان خبر داد و گفت: بیش از 4 هزار نفر از اصناف شهرستان کاشان با شرکت در این کلاس‌ها، احکام معاملات را آموزش دیدند.

به گفته وی، در طرح «شبنم» نیز بر اساس مصوبات ستاد کالا و ارز بیش از یکصد نفر در سه کارگاه آموزشی شرکت کردند.

این مسئول ابراز داشت: برای ایجاد اشتغال در شهرستان کاشان بیش از یک‌هزار و 140 پروانه کسب توسط این اداره در سال جاری صادر شده است.

نطاقی همچنین با اشاره به توزیع بیش از یک میلیون و 662 هزار کیلوگرم برنج، روغن، گوشت گرم، منجمد و گوشت مرغ برای یک‌هزار هیئت مذهبی شهرستان کاشان متذکر شد: توزیع این اقلام در هیئت‌های مذهبی کاشان تا پایان ماه صفر ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/2406/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول